כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

בתגובה לגראד - צה"ל חיסל מחבל ברצועה

בחצות הלילה נורתה רקטת גראד מרצועת עזה לכיוון באר שבע • בתגובה - צה"ל תקף ארבעה יעדים ברצועת עזה • הפלסטינים מדווחים על הרוג ושני פצועים אנוש

ירי רקטות על ישראל. צילום ארכיון
ירי רקטות על ישראל. צילום ארכיון צילום: ארכיון

מעל לפני חצות הלילה נורתה מרצועת עזה רקטת גראד לעבר העיר באר שבע והשפלה, ונפלה בשטח פתוח צפונית לבאר שבע.

אזעקת צבע אדום נשמעה באיזור, אך בחסדי השם לא היו נפגעים.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', אמר לאחר מתקפת הגראד: "על אף שהטיל נפל מחוץ לעיר אני רואה זאת בחומרה רבה. בכוונתי לפנות לשר הביטחון ולאלוף הפיקוד על מנת שסוללת כיפת ברזל תוצב בחזרה בבאר שבע".

התגובה לא איחרה להגיע.

שעות ספורות לאחר מכן תקף צה"ל ברצועת עזה.

מקורות פלסטינים מדווחים כי חיל האוויר תקף חוליית מחבלים של חמאס באזור שכונת אל זייתון במזרח העיר עזה. כתוצאה מהתקיפה נהרג מחבל ועוד 2 נפצעו בצורה אנושה. בנוסף הותקפו מספר מנהרות ואתרי טרור של ארגון חמאס ברפיח ובחאן יונס. בתקיפת מנהרה באזור רפיח דווח על 2 נפגעים. בין הנפגעים ילד שנפצע מהשמדת מנהרת הברחה בגבול המצרי.

מצה"ל נמסר כי כלי טיס של חיל האוויר הפציצו ארבעה יעדים וכן חוליית מחבלים בשכונת זייתון, ליד גדר הגבול. מטוסי חיל האוויר זיהו פגיעות מדויקות במטרות. במהלך הפעילות

כוח צה"ל זיהה חוליית מחבלים שהתכוננה לבצע ירי פצצות מרגמה לעבר שטח מדינת ישראל דקות ספורות לפני ביצוע הירי. חיל האוויר סיכל את ניסיון הירי.

עוד נמסר כי התקיפה מהווה תגובה לירי רקטות הגראד שבוצע אמש לעבר העיר באר שבע. הרקטות נחתו בשטחים פתוחים, ולא דווח על נפגעים או על נזק.

"צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור כנגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}