כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

שערוריה: לתושבי ירושלים לא מגיעה מדרכה • תמונות

תושבי אזור בר-אילן בירושלים, הופתעו לגלות שהמדרכה שלהם, נלקחה לטובת מפרץ חניה לעסק • תושבים: "מדובר בקטע כביש סואן - ללא מדרכה הסיכוי לאסון הוא מוחשי"

הולכים במרכז הכביש. צילום: בחדרי חרדים
הולכים במרכז הכביש. צילום: בחדרי חרדים

סיפורו של 'מעיין 2000' מסרב לרדת מסדר היום: עיריית ירושלים הוציאה הבוקר (א) אישור זמני לפתיחת חנות הסופר מרקט 'מעיין 2000' בצומת בר אילן-עלי הכהן, בניגוד לעמדת התושבים.

תחילתו של הסיפור כאשר בעלי המקום הגישו בקשה לפתוח את העסק במקום לפני מספר חודשים. הבקשה הייתה נראית בלתי סבירה בשל מיקום העסק באזור ללא אפשרות חניה.

למרות זאת הוועדה לתכנון ובנייה אישרה את הבנייה וביום שישי האחרון, החלו עבודות להכנת מפרץ חנייה, על חשבון המדרכה שאמורה לשמש את התושבים.

"ההתנהלות הזו היא הזויה", אומר חבר מועצה בעיריית ירושלים, "לא ניתן להבין איך קיבל בעל המקום מפרץ חנייה? מי אישר לו את זה בזריזות כה רבה?".

בניית מפרץ החנייה ממשיכה וכתוצאה מכך, ילדים רבים נאלצים לרדת לפאתי הכביש. שרגא ניימן, עסקן הפעיל בשכונות ירושלים, עושה הכל כדי למנוע את האסון הבא, בשעות האחרונות הוא הגיע לשטח וסיפר כי ראה עשרות ילדים והורים שיורדים אל מרכז הכביש.

"שחברי המועצה לא יגידו אחר-כך 'ידינו לא שפכו את הדם הזה'", הוא אומר ל'בחדרי חרדים'. "הסיכוי לאסון בקטע הזה, הוא ממשי. זו שערורייה שעיריית ירושלים אחראית לה. אם יתחולל אסון חלילה, היא תצטרך לקחת אחריות מלאה על כך.

"יש אולי גורמים הפועלים באמצעים לא כשרים למען אותה חנות. אני קורא מכאן לאותם גורמים להתעשת, ולמנוע את האסון הקרב ובא". ניימן מוסיף כי הוא לא מתפלא על ההתנהלות וכי גם חברי מועצה חרדים טומנים את ידם בצלחת.

חבר המועצה יוסי דייטש אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "קיבלתי את התלונות. אני בודק האם הדברים נעשו באופן תקין וחוקי. נצטרך לראות לפי התשובות איך אנחנו מתקדמים הלאה במטרה לשפר את המצב לתושבים שם".

למרות פניות חוזרות ונשנות לעיריית ירושלים במטרה לקבל תגובה, עד לשעה זו לא התקבלה תגובתם.

















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}