כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

2 מיליון על בית ה'בבא סאלי', פעם ראשונה... לא נמכר

600 אלף ש"ח שווה דירה בבניין הישן בנתיבות בו התגורר ה'באבא סאלי' • מה קורה כשמדובר בדירת הצדיק? המחיר: 2 מיליון • כמה מיליונרים מתחרים והרבנית מסרבת למכור

הבאבא סאלי זצ"ל
הבאבא סאלי זצ"ל

27 שנים לאחר פטירתו של הבאבא סאלי, מעוניינים אנשי עסקים מהארץ ומהעולם לרכוש את הדירה בה התגורר בנתיבות במשך 14 שנים ולהפוך אותה לאתר עליה לרגל. לשם כך הם מוכנים לשלם הרבה מאד כסף.

על הדירה, שוכנת בבניין ישן בנתיבות, מוכנים כמה מיליונרים לשלם סכום שנע סביב שתי מיליון שקל.

"צריך להבין שהבית הזה הוא מיוחד בגלל הסגולות של הבאבא סאלי, וזה מה שמעלה את ערך הבית לסכום גבוה מאוד", מצוטט המתווך הבוקר ב'מעריב', שם נחשף הסיפור.

עוד דווח כי בשבועות האחרונים התנהלו מגעים עם מיליונר מצרפת וכן עם מיליונר מקנדה השוקל בכובד ראש את הקנייה.

מדובר בדירה צנועה של "עמיגור" בגודל 108 מ"ר, עם שישה חדרים קטנים. הצדיק התגורר בה במשך שנים רבות והיא הפכה למוקד עליה לרגל לרבבות יהודים. מחירו של בית דומה באותו בניין מגיע ל-600 אלף ש"ח.

את הדירה רכשה לאחר פטירתו רעייתו השנייה, הרבנית סימי אבוחצירא, שהחליטה לקנותה מחברת עמיגור. דניאל מרסיאנו: "בבית הזה הבאבא סאלי עשה נסים מדהימים למאמינים שהגיעו לבקש ברכה. אלפים היו מציפים את המקום מכל העולם. היו כאן סגולות מיוחדות, משהו שאי אפשר להסביר".

לאורך השנים קיבלה הרבנית הצעות רבות למכור את הדירה אך היא דחתה את כולן בתוקף. "למרות שמצבה הכלכלי היה בכי רע, היא דחתה את כל ההצעות על הסף", אומר מרסיאנו.

"אנחנו מקבלים כל הזמן הצעות למכור את הבית. הפיתוי גדול, ואנחנו שוקלים את העניין. אולי זה יקרה בעתיד הקרוב", גילה מרסיאנו. בינתיים, הפך הבית לאתגר עבור נדל"ניסטים רבים ואנשי עסקים שרבים ביניהם מי ישים את ידו על המקום המבוקש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}