כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

דרמה ביו"ש: פלסטינים גנבו רכב וגילו בתוכו ילדה

שני פלסטינים גנבו רכב בגוש עציון ולא הבחינו כי בתו בת החמש של בעל הרכב יושבת בתוכו • ומה הם עשו כאשר גילו את ה'טרמפיסטית' הבלתי צפויה?

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

אתמול (ג') גילה כוח מחטיבת 'כפיר' כי נגנב רכב בשטחים ובו ילדה בת 5. הרכב, מסוג מזדה בצבע שחור, נגנב בצומת גוש עציון, בסמוך ליישוב אלעזר, בעת שבעליו יצא ממנו לזמן קצר.

שני הפלסטינים שגנבו את הרכב לא הבחינו כי באותה העת בתו בת החמש של בעל הרכב שהתה בו. הרכב החל לנסוע דרומה, כשבמקביל גדוד דוכיפת של חטיבת כפיר קיבל הודעה על האירוע.

משהבחינו שני הגנבים בילדה הנוסעת עימם, היא הוחזרה לצומת על-ידי אחד הפלסטינים שגנבו את הרכב, בעוד שהפלסטיני השני ברח עם הרכב. לילדה שלום.

סמוך לשעה 17:20 עם קבלת הדיווח על המקרה, הוקמו חסמים בכל גזרת עציון על-ידי הגדוד, והחלו סריקות נרחבות במקום על-ידי הגדוד וכוחות משטרה. "החיילים ששהו בחסמי הציר הודיעו בקשר שהם זיהו שהרכב הגנוב נמצא 50 מטר לפנינו, והתחלנו במרדף רכוב לתוך פאתי הכפר סיעיר", אמר סגן מפקד פלוגת חוד של גדוד דוכיפת, סגן אוהד קשקש.

"הגנב נטש את הרכב בשביל העפר. החובש הפלוגתי של החפ"ק ואני התחלנו במרדף רגלי אחריו, אך לצערנו הוא ברח אל תוך הכפר". ס.מ"פ פלחו"ד הסביר כי הוחלט שלא להמשיך במרדף בגלל חודש הרמדאן, תוך התחשבות באוכלוסייה הפלסטינית של הכפר. "אני מאמין שפעלו היטב באירוע - הילדה והרכב נמצאו, ופעלנו לשם כך תוך התחשבות באוכלוסיית הכפר", ציין.

הגנב אשר החזיר את הילדה נמצא בחקירת כוחות הביטחון, ונעשה מאמץ לאתר את הגנב השני.

בגוש עציון מדגישים, כי אין להשאיר רכבים מונעים, שכן בתקופה האחרונה נרשמה עלייה במספר גניבות הרכב באזור.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}