כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

אז נדברו • כינוס חירום נגד התועבה בירושלים

בכירי הרבנים בירושלים התכנסו בביתו של הגר"י שטיינר בכדי לדון בבעיות הצניעות בהופעות הנערכות במרכז העיר • פינדרוס: "יהדות התורה תתנגד בכל תוקף"

כינוס החירום, הערב. צילום: בחדרי חרדים
כינוס החירום, הערב. צילום: בחדרי חרדים

כינוס חירום בעניין ההופעות ואירועי רחוב שהתקיימו בתקופה האחרונה בשוק מחנה יהודה ובשכונת נחלאות בירושלים, התקיים הערב (א') בביתו של הגר"י שטיינר, בהשתתפות רבנים וחברי מועצת עיריית ירושלים.

הגר"ש אוירבעך אמר בפני הנוכחים בכינוס: "חייבים לעצור את בעיית הצניעות ההולכת ומחריפה". הגר"ש הבהיר, כי הדברים נאמרים על דעתו של הגרי"ש אלישיב, שעודד את המאבק בבעיות הצניעות ההולכות ומחריפות בירושלים.

נציגי העירייה טענו כי ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, מגלה אטימות רבה בכל הנוגע לצניעות, ואינו מגלה התחשבות בשותפה הקואליציונית. "יהדות התורה תתנגד בכל תוקף לקיומם של אירועים אלו", אמר סגן ראש העיר, יצחק פינדרוס.

אלי שמחיוף, סגן ראש העיר מטעם ש"ס, הציע למנות את הרב בניהו שמואלי, שנכח בישיבה, לדובר המאבק. "הרב יכול לדבר עם הסוחרים בשוק מחנה יהודה, שיטרפדו את האירועים הללו בפעם הבאה".

בכינוס נטלו חלק גם הרבנים: הגר"מ סלנט והגר"מ פישר, וחברי המועצה: יעקב הלפרין, יוסי דייטש, ישראל קלרמן, משה גורא, ח"כ אורי מקלב והח"כ לשעבר, מאיר פרוש.





















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}