כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

בהלה בניו-יורק • 'קדחת הנילוס' תוקפת את השכונות החרדיות

מחלת 'קדחת הנילוס' מתפשטת בשכונות החרדיות של ניו-יורק • המחלה מועברת על ידי יתושים ועלולה להיות קטלנית • רשות הבריאות נערכת למבצע הדברה נרחב

בהלה בניו-יורק • 'קדחת הנילוס' תוקפת את השכונות החרדיות

שלושה מקרי מחלת קדחת הנילוס, המועברת על ידי יתושים, התגלו השבוע ברוקלנד קאונטי שבניו-יורק ושלושה נוספים בשכונות החרדיות בברוקלין.

בשל כך, הודיע משרד הבריאות של ניו-יורק כי היום (ד) בערב, החל מהשעה שמונה בערב ועד שש בבוקר יערוך משרד הבריאות מבצע הדברה נגד יתושים מעבירי המחלה - בשכונות בורו-פארק, פלטבוש וויליאמסבורג.

בשל כך, הורה משרד הבריאות לציבור להישאר בתוך הבתים עד לשעה 6 בבוקר.

ד"ר דב מנדל נציג משרד הבריאות בויליאמסבורג אומר כי, "הוירוס מופיע בעיקר בחודשי הקיץ החמים.והיא נגרמת על ידי נגיף המועבר לבני אדם על ידי יתושים.

"בדרך כלל הנחלה מלווה בחום קל בלבד אך עלולה להסתבך - בעיקר אצל אנשים מבוגרים ונשים הרות - ולגרום לדלקת מוח או לדלקת קרום המוח".

"במקרים חמורים עלולה המחלה להיות קטלנית. הסימפטומים להחמרת המחלה הם: חום גבוה, טישטוש, כאבי ראש בלתי נסבלים, התקשחות הצוואר, או התכווצויות.

ד"ר מנדל מוסיף ואומר כי "בתשעים ותשע אחוז מהמקרים, אין סיבוכים, והחולים כלל אינם יודעים כי חלו במחלה, אבל אם אכן מופיעים הסימפטומים הקשים יש ללכת מיד לחדר מיון".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}