כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

משרד החקלאות במבצע דרמטי: הצלת כלבי כפר חב"ד

משרד החקלאות מאוד עסוק בזמן האחרון • במבצע דרמטי שלווה בפעילות מודיעינית מסועפת - פשטו פקחי המשרד האמיצים על כפר חב"ד - והצילו 3 כלבים

משרד החקלאות במבצע דרמטי: הצלת כלבי כפר חב"ד

במסגרת פעילות מיוחדת של הממונות על אכיפת חוק צער בעלי חיים בשירותים הווטרינריים במשרד החקלאות ופקחי יחידת הפיצו"ח (פיקוח הצומח והחי) במשרד, חולצו שלשום שלושה כלבים שהוחזקו בתנאים מחפירים סמוך לפנימייה בכפר חב"ד.

לאחר שהתקבל מידע על הכלבים המוחזקים וקשורים במקום בתנאים קשים, הגיעו נציגי משרד החקלאות למקום ומצאו בו את הכלבים כשהם קשורים בחום הכבד בחבלים קצרים שלא אפשרו להם להתהלך ולהתרוצץ, ללא אוכל ועם מים שאינם ראויים לשתייה.

סביב הכלבים נמצאו סימנים המעידים כי הכלבים לא נלקחו לטיולים או שוחררו במשך ימים מכבליהם. כל הכלבים לא היו מחוסנים וללא שבבים.

לאחר בחינת הממצאים במקום, הוחרמו הכלבים והועברו לעמותת צער בעלי חיים ברחובות.

ד"ר נירית צפורי, עוזרת לממונה על פי חוק צער בעלי חיים בשירותים הווטרינרים במשרד החקלאות: "השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות קוראים לציבור הרחב לדווח על מקרי חשד להתעללות בבעלי חיים. החומר שנאסף במקום הועבר למחלקה המשפטית במשרד לבחינת נקיטת אמצעים משפטיים".

משרד החקלאות ביצע בחודשים האחרונים מספר רב של חילוצי בעלי חיים שסבלו מהתעללות והזנחה, בהם כלבים, חתולים, סוסים, חמורים ועוד, כפי שהוא עושה בכל ימות השנה במסגרת פעילותו השוטפת.









תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}