כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

פולארד הוצא מהכלא לניתוח • "התפללו לרפואתו"

יהונתן פולארד הוצא מהכלא לניתוח דחוף בעקבות החמרה במצבו הבריאותי • בתקופה האחרונה סבל מסיבוכים רפואיים • רעייתו אסתר: "מטפסת על הקירות מרוב דאגה"

פולארד הוצא מהכלא לניתוח • "התפללו לרפואתו"

המרגל הישראלי יהונתן פולארד הוצא מהכלא לניתוח דחוף בעקבות החמרה במצבו הבריאותי. בתקופה האחרונה סבל יונתן מסיבוכים רפואיים רבים, ולפי שעה אין כל עדכון רשמי על מצבו הרפואי.

אישתו אסתר מנסה לקבל עדכון מהנהלת בית הסוהר, אך ללא הצלחה. "אני מטפסת על הקירות ולא יודעת איפה לשים את עצמי מרוב דאגה", סיפרה לערוץ 7. "בפעם שעברה שקרה דבר דומה הרופא אמר ליהונתן שהוא ניצל ברגע האחרון מסכנת חיים ממשית. אני מבקשת מכולם להתפלל לשלומו", הוסיפה אסתר.

בשבוע שעבר הגיע שגריר ישראל בארה"ב, מייקל אורן, לבקר את יהונתן בכלא. האסיר תיאר בפני השגריר יחד עם אשתו את הבעיות הרפואיות הרבות וכאבי התופת שהחמירו בגופו בתקופה האחרונה.

הגב' פולארד אמרה לשגריר: "אני לא יודעת כמה זמן הוא עוד יצליח להחזיק מעמד".

יהונתן היה אמור לעבור באותו יום ניתוח נוסף, אך הנהלת הכלא דחתה אותו ברגע האחרון, "כנראה על מנת למנוע מבוכה שהיתה מדגישה את חומרת מצבו".

מוריס פולארד, אביו של המרגל הישראלי הכלוא בארה"ב, יונתן פולארד, נפטר לפני חודש וחצי בגיל 95 בבית החולים.

למרות בקשות חוזרות ונשנות של משפחת פולארד ושל גורמים פוליטיים רבים לשחרר את ג'ונתן לראות את אביו לפני פטירתו, הדבר לא קרה.

פולארד כלוא בארצות הברית מאז שנת 1985, לאחר שהורשע בריגול לטובת ישראל ונגזר עליו מאסר עולם ללא אפשרות של חנינה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}