גוגל מגבירה מאמציה להיכנס לשוק הקופונים: רכשה את הסטארט אפ דיל מאפ
דיל מאפ, שהוקם בשנה שעברה, מציע הנחות ממאות אתרי רכישות קבוצתיות על פי מיקום
- ב' אב התשע"א
ענקית האינטרנט גוגל ממשיכה במאמציה להתחרות בגרופון ולהיכנס לשוק הקופונים הצומח במהירות. החברה, אשר השיקה באחרונה שירות קופונים משלה, רכשה את דיל מאפ, סטארט אפ אשר מציע הנחות ממאות אתרי רכישות קבוצתיות. תנאי העסקה אינם ידועים.
במסגרת העסקה יצטרף צוות העובדים של דיל מאפ לחטיבת המסחר והמיזמים המקומיים של גוגל. "התרשמנו ממה שהצוות של דיל מאפ השיג ואנחנו נרגשים לקבל אותם לשורותינו", נמסר מגוגל לבלוג דילבוק של "ניו יורק טיימס". "אנחנו מקווים שנוכל לבנות ביחד מוצרים ושירותים טובים יותר ללקוחות וסוחרים".
דיל מאפ, שהוקמה בשנה שעברה, אוספת נתונים לגבי 450 מקורות ומארגנת עסקות לפי מיקום. העסקות מתפרסמות באתר האינטרנט של החברה ובאפליקציה לטלפונים חכמים. לאתר, אשר מעסיק 15 עובדים, יש בינתיים 2 מיליון משתמשים.
במסגרת העסקה יצטרף צוות העובדים של דיל מאפ לחטיבת המסחר והמיזמים המקומיים של גוגל. "התרשמנו ממה שהצוות של דיל מאפ השיג ואנחנו נרגשים לקבל אותם לשורותינו", נמסר מגוגל לבלוג דילבוק של "ניו יורק טיימס". "אנחנו מקווים שנוכל לבנות ביחד מוצרים ושירותים טובים יותר ללקוחות וסוחרים".
דיל מאפ, שהוקמה בשנה שעברה, אוספת נתונים לגבי 450 מקורות ומארגנת עסקות לפי מיקום. העסקות מתפרסמות באתר האינטרנט של החברה ובאפליקציה לטלפונים חכמים. לאתר, אשר מעסיק 15 עובדים, יש בינתיים 2 מיליון משתמשים.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות