כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הנשיא לראשי המחאה: "שבו עם הממשלה"

ראשי מחאת הדיור התארחו בבית הנשיא והציגו את עמדתם ומניעיהם למחאה • השר פרס הציע: שבו עם הממשלה והמעסיקים כדי לקדם את שינוי סדרי העדיפויות"

הנשיא לראשי המחאה: "שבו עם הממשלה"

ראשי מחאת הדיור וראשי התאחדות הסטודנטים הגיעו היום לבית הנשיא בירושלים ונפגשו עם נשיא המדינה שמעון פרס, שביקש לשמוע מהם על עיקרי מאבקם ובכלל זה על המצוקות המניעות את המחאה.

נשיא המדינה הודה להם על בואם, ואמר כי "בית הנשיא פתוח וקשוב לרחשי העם בישראל ואין ספק כי מהשטח עולה קריאה אמיתית ואותנטית לשינוי סדרי עדיפויות בישראל ולשיפור מצבו של מעמד הביניים הנושא על גבו את מרבית הנטל הכלכלי בישראל ודורש שינוי בצדק".

הנשיא הדגיש כי "מחאת האוהלים בכל רחבי המדינה חשפה את עומק הכאב והקושי עמו מתמודד מעמד הביניים בישראל המורכב מאנשים שהם מלח הארץ, העובדים למחייתם ותורמים לפיתוחה של כלכלת ישראל, אך אינם מסוגלים לגמור את החודש. המחאה שלכם לא הייתה ולא תהיה לשווא, כי היא אמיתית וכבשתם את לב העם במחאה דמוקרטית, ללא אלימות והוכחתם כי קיים דור צעיר ואיכותי בישראל שלא מפחד להשמיע קול, לפעול ולתבוע את זכויותיו".

בתום דבריהם קרא הנשיא, קרא הנשיא לראשי המחאה לשבת סביב שולחן עגול יחד עם הממשלה והמעסיקים כדי לקדם את שינוי סדרי העדיפויות, ולשפר את מצבו של מעמד הביניים הנושא ברוב הנטל הכלכלי בישראל.

ראשי המחאה אכן ציינו בפני הנשיא כי הם מקבלים את בקשתו וכי הם מוכנים לשבת מיד לשולחן עגול ולהתחיל במו"מ מול הממשלה והמעסיקים.

בפגישה לקחו חלק ראשי מאבק הדיור מתל אביב: סתיו שפיר, יונתן לוי, דפני ליף, ראשי מאבק הדיור מירושלים: אמנון רבינוביץ', אלישבע מזיא ויו"ר התאחדות הסטודנטים, איציק שמולי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}