כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

אבוטבול תוקף את המאהל: "משנאה לא נבנים"

ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, תוקף את יוזמי מחאת האוהלים בעירו, ואומר ל'בחדרי חרדים': "המאהלים ריקים ונבנו משנאה" • יוזם המאהל: "ראש העיר לא מתייחס אלינו"

משה אבוטבול. כולם רוצים לבוא לבית שמש
משה אבוטבול. כולם רוצים לבוא לבית שמש

מחאת הדיור בבית שמש: חברי האופוזיציה שלום לרנר ומוטי כהן הקימו בסוף השבוע אוהל מחאה נגד מחירי הדיור בארץ ונגד חלוקת העיר לציבור החרדי. לדבריהם, עיריית בית שמש מתעלמת מהציבור הדתי והחילוני ומפנה את משאביה לטובת הצרכים החרדיים.



מאהל המחאה הוקם בבית שמש הוותיקה באזור הטיילת.

הנציגים ותושבים נוספים פוקדים את המאהל ונוכחים במקום מידי בוקר וערב. במקום נערכות הפגנות ופאנלים בנושאים הבוערים שעל הפרק.


"יש 2 בעיות מרכזיות שבגללן הוקם המאהל", אומר חבר המועצה שלום לרנר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "הבעיה הראשית היא כמו בכל הארץ- מחירי הדיור. בעיה נוספת ולא פחות חשובה היא שנותנים את כל יחידות הדיור לציבור החרדי".

לטענת לרנר, "לא תתכן מציאות שבה כל הבנייה מופנית רק לחרדים. צריך לתת גם לציבור הדתי והחילוני. זאת טעות גדולה שבזמן שקיימת מצוקת דיור בכל הארץ ראש העיר לוקח 24 אלף יחידות דיור ומפנה אותם רק לציבור החרדי במקום לפתור את הפתרון לכולם. אבוטבול מתייחס ומתנהג אלינו כאילו אנחנו לא קיימים".

מנגד ראש העיר עצמו, משה אבוטבול נתקל בטענות הללו מידי שני וחמישי. בשיחה ל'בחדרי חרדים' הוא מגיב נגד הטענות ואומר: "כל מי שמכיר את בית שמש יודע שהמצב הוא לא כך.

"הטענות של האדונים החשובים מוכרות לא מהיום. והם גם נידונו בבגץ בנושא של רמת בית שמש ג' שדחה אותן על הסף וגלגל אותם מכל המדרגות.

"המאהלים הבודדים שהוקמו נמצאים רוב היום ריקים מאדם ובאים לבטא את השנאה העזה שיש להם כלפי הציבור החרדי שמתפתח בעיר בית שמש.

" לא בכדי בסקר שהוצג אתמול בוועידה של אגו"י בניר עציון היה ניתן לראות כי 47 אחוזים מהציבור הדתי רוצים לבוא לגור בעיר בית שמש. משנאה לא בונים ולא נבנים. יש מקום בבית שמש לכל המגזרים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}