כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

למרות הרצח והשמועות: אין אבטחה סביב הגר"ע

למרות שמועות לפיהן הוצבה אבטחה סביב הגר"ע - מקורביו מכחישים זאת: "אין שמירה, ולא הייתה" • אך מוסיפים: "עכשיו הציבור מבין מדוע הכניסה לביתו מוגבלת"

אין אבטחה. הגר"ע יוסף
אין אבטחה. הגר"ע יוסף

השמועות לפיהן, כביכול, הוגברה האבטחה סביב בית הגר"ע יוסף, מתבררות כלא נכונות. "אין שמירה, ולא הייתה", אומרים לנו הערב בבית הרב.

המאבטחים היחידים הנראים ביום יום סביב בית הרב, הם שומרי הראש של שרי ש"ס, שמגיעים לתפילות, וביניהם השר אלי ישי, השר אריאל אטיאס, השר יעקב מרגי והשר משולם נהרי - לכל אחד מהם שומר ראש צמוד, שנכנס איתו גם לבית הכנסת וגם לבית הרב.

מטבע הדברים הגבירו המאבטחים האלו את עירנותם. אם עד היום יהודי חרדי לא היה חשוד פוטנציאלי, מאז יום חמישי האחרון השתנה, לגודל הצער, המצב, והשומרים חושדים בכל אחד.

נזכיר כי מאז ומתמיד נוהג נאמן ביתו של הרב, הרב צבי חקק, לשמור את צעדיו של הרב במסירות שלא תתואר במילים. רק עכשיו רואים עד כמה היה הדבר חשוב.

"לא פעם נשמעו טענות על כך שלא מכניסים אל הרב באופן חופשי את כל מי שחפץ להכנס", אומרים בבית הרב, "בעקבות האירוע האחרון נראה שהציבור יגלה הבנה לכך. הדאגה לשלומו של הרב אינה מניחה להכניס אליו כל אחד, בכל שעה. יש גבול לכוחותיו של הרב, ויש גם שעות רבות בהן הוא מבקש לשקוד על תלמודו ולהמשיך במלאכה הקדושה של כתיבת ספריו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}