כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

דקירה בבני ברק, עיתונאים נהרגו בלוב • אירועי השבת

נתניה: נער נפל מקיאק - ונעלם • שמועה: המחבל המשוחרר סמיר קונטאר נפגע בפיצוץ דרומית לביירות • עסקה: ראש ממשלת עיראק מתכנן לרכוש 36 מטוסי F16 מארה"ב

הטרוריסט תכנן לפגוע ביעדים נוספים. הפיגוע בנורבגיה. צילום ארכיון
הטרוריסט תכנן לפגוע ביעדים נוספים. הפיגוע בנורבגיה. צילום ארכיון

שני גברים נרצחו אמש ביריות מכלי רכב חולף בטייבה. ההרוגים הם מוחמד ג'באלי, בן 40, ואחיינו עלי ג'באלי, בן 23. הרקע אינו ברור.

ברחוב המכבים בבני ברק נמצא גבר כבן 50 נכה, כשהוא דקור בבטנו, טופל ע"י כונני הצלה גוש דן ופונה במצב בינוני לבית החולים תל השומר. הרקע לא ברור.

בקטטה שהתרחשה בצהריים בשבט הבדואי דרג'את הסמוך לערד נפצעו חמישה בני אדם, אחד באורח בינוני והיתר באורח קל.

חיפושים נרחבים בנתניה אחר נער בן 16 שנפל מקיאק ונעלם.

המשטרה בנורבגיה הודיעה כי אנדרס ברייויק, שביצע את הפיגוע המשולב במדינה לפני כשבוע בו נהרגו 77 בני אדם, שקל לפגוע ביעדים נוספים.

מטוסים של נאט"ו הפציצו בשבת שלוש צלחות לווין של תחנת הטלוויזיה הלובית הרשמית, כדי להשתיק את שידוריה. עוד נמסר כי טרם ברור אם התקיפה שיתקה לחלוטין את שידורי התחנה. שידוריה עדיין נקלטו הבוקר בבריטניה, לכל הפחות. על פי הדיווחים שלושה עיתונאים נהרגו.

ראש ממשלת עירק נורי אל-מאליכי, אמר היום כי ממשלתו תקנה 36 מטוסי F-16 מארצות הברית, ובכך תכפיל עירק את מספר כלי הטיס שתכננה לקנות מלכתחילה.

באתר החדשות הלבנוני 'לבנון פיילז' דווח כי שמועה פשטה בקרב דיירים במעוז חיזבאללה שמדרום לביירות, כי בפיצוץ שאירע אתמול בדירה באחד הבניינים נפגע רוצח בני משפחת הרן, האסיר המשוחרר סמיר קונטאר.

על פי התושבים, ישנה גופה במקום בו אירע הפיצוץ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}