כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

צהלה במאה שערים: יואליש קרויס חזר מה'חופש'

לאחר שבועיים של גלות בבני-ברק, חזר קמב"ץ 'העדה' לביתו במאה שערים לקול מצהלות ומעריציו • קרויס ל'בחדרי חרדים': "אם לא יפתחו המשחטה מחדש - נשחט ברחובות"

קרויס בחצר ביתו, אמש. צילום: בחדרי חרדים
קרויס בחצר ביתו, אמש. צילום: בחדרי חרדים

לאחר שבועות של גלות בבני-ברק, חזר קמב"ץ 'העדה החרדית', יואליש קרויס, לביתו בשכונת מאה שערים, ואמר לחבריו: "הייתי בחופשה בבני ברק".

קרויס, שנעצר לחקירה לפני שבועיים בחשד להעלמת מס במשחטה שהפעיל סמוך לביתו בשוק שכונת מאה שערים, קיבל צו הרחקה מירושלים ומבית שמש - ונאלץ לעבור ולהתגורר בבני-ברק.

צו ההרחקה ניתן לשלושה חודשים וחצי, אלא שאתמול (ד') חזר קרויס במפתיע לביתו, לאחר שברשות המיסים הודיעו כי הושלמה חקירת הפרשה.

בחקירתו הודה קרויס, כי במשך שמונה שנים, במהלכן ניהל את המשחטה, לא ניהל ספרי מס. לטענת קרויס, המשחטה לא הרוויחה כסף, ולכן לא חשב לדווח לרשויות המס על ההפסדים שהיו לו. "המשחטה שוחטת רק 400 עופות בשבוע - ומטרתה היא הידור בכשרות ולא עשיית רווח", אמר קרויס לחוקרים.

במהלך שהותו בבני-ברק, ערך קרויס לתושבי העיר 'זיצים'.

ילדיו של קרויס – 13 במספר – הגיעו לבקרו בשבתות, ואספקת המים לבית בשכונת מאה שערים הופסקה בשל אי תשלום.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר קרויס: "גם במס הכנסה הודו כי עלו על עץ גבוה ודיווחו בתקשורת על העלמות מס של מיליונים. אם לא יחזירו את הציוד ולא יפתחו את המשחטה מחדש, נשחט ברחובות ירושלים. אני לא אתן לילדי לאכול עופות ממקום אחר, כמו אנשים רבים שאוכלים עופות רק מהמשחטה שלי".

אמש (ד') הגיע קרויס ללשכת הבד"ץ 'העדה החרדית', וקיבל עידוד וברכה מחברי הבד"ץ.







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}