כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

גזענות? "האינטרסנטים רוצים לפגוע בי. בושה" • ראיון

בית הדין של הגר"נ קרליץ דחה בקשה לדחיית הבחירות במכללה החרדית • המנצח הגדול, ארז מלול, ל'בחדרי חרדים': "העותרים פעלו ממניעים אישיים" • ומה הוא מתכוון לעשות?

אין גזענות במכללה. ארז מלול
אין גזענות במכללה. ארז מלול

לפני כחודש אמורות היו להתקיים בחירות לאגודת הסטודנטים בשלוחות החרדיות של מכללת 'קרית אונו' - באור יהודה ובירושלים.

המתמודד המוביל לראשות האגודה בירושלים, היה סטודנט מוכשר בשם ארז מלול – שזכה לתמיכה מקיר לקיר.

מספר סטודנטים שתומכים בראש הוועד המכהן, הגישו עתירה לבית הדין של הגרא"ד לוין, במטרה שייתן צו מניעה לעריכת הבחירות במועדן. בית הדין קיבל את הטענות, והחליט לדחות את הבחירות עד ל-31 ביולי.

עוד בנושא:
הבחירות ב'קרית אונו' • בי"ד הוציא צו מניעה
סערה ב'קרית אונו' • "גזענות הביאה לעתירה"

אמש (א'), התכנס הרכב מיוחד בראשות הגר"י סילמן בכדי לדון בבקשה, כשבסיום הדיון החליט בית הדין, לדחות את בקשת העותרים, ולדחות את הבחירות בשבוע אחד בלבד.

על פי החלטת בית הדין, הבחירות ייערכו במשך שבוע: בין הרביעי לאוגוסט ל-11 באוגוסט. על פי החלטה קודמת של בית הדין של הרב לוין, הבחירות אמורות היו להתקיים בשבוע שבין ה-31 ביולי לרביעי באוגוסט. בנוסף, בית הדין קבע כי לוועדת הבחירות ימונה נציג נוסף מהקמפוס בירושלים.

ארז מלול, המנצח הגדול, אומר ל'בחדרי חרדים': "אני שמח על החלטת בית הדין. יש לי זמן להתארגן, ובית הדין דחה את בקשת העותרים לדחות את הבחירות בחצי שנה, וקיבל את עמדת היועץ המשפטי של המכללה לפיה יש לערוך את הבחירות במועדן".

• מספר סטודנטים במכללה טענו בשיחה עם 'בחדרי חרדים' שמניעי העתירה נגד קיום הבחירות הן גזעניות. ככה אתה מרגיש?

"אני דוחה בשאט נפש את הטענות הללו. מי שמפיץ אותן – עושה זאת במטרה לפגוע בי. במכללה אין - לא היתה ולא תהיה - שום מחלוקת על רקע עדתי. אני אייצג בעזרת ה' את כל הסטודנטים, מכל העדות ומכל החוגים ללא משוא פנים. שני העותרים שביקשו לדחות את הבחירות עשו זאת מאינטרס אישי, ואין בליבי עליהם. אני ב"ה זוכה לתמיכה רבה גם באור יהודה וגם בירושלים, ואני מקווה שבעזרת ה' נעשה ונצליח".

• באם תיבחר, כיצד תפעל למען הסטודנטים החרדים?

"ישנם הרבה סטודנטים שמתקשים למצוא עבודה לאחר הלימודים. אני מתכונן להפעיל את קשרי וכישורי לטובת אותם בוגרים. בנוסף, אפעל לשפר את התנאים שיש בקמפוסים. אני לומד בירושלים ויש שם תנאים דלים מאד. אין ספריות והחדרים קטנים. אפעל מול הנהלת המכללה לשפר את התנאים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}