כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

"בעלי חף מפשע" • אשת הנהג מאלעד - מדברת

הגברת הצעירה, שנישאה לפני שלושה חודשים, מצאה עצמה לבדה כשבעלה במעצר כבר חמישה ימים • "אבי הילד אמר שהכלא לא יתן רפואה לבנו. בעלי לא עשה בכוונה ולא רצה לברוח"

"לא מאחלת לאיש להיות במקומי". תאונה. צילום אילוסטרציה
"לא מאחלת לאיש להיות במקומי". תאונה. צילום אילוסטרציה



בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצרו של אברך תושב ירושלים שפגע בתחילת השבוע בילד בן 10בעיר אלעד וברח, לטענתו, בשל ההלם והלחץ בהם היה נתון למראה התאונה הקשה.

כמה שעות לאחר התאונה, נרגע הנהג, הגיע לתחנת המשטרה עם רכבו והסגיר את עצמו.

עוד בנושא:
הוארך מעצר ה'דורס' מאלעד • "איבד עשתונות ונמלט"
'פגע וברח' באלעד: ילד נפגע קשה • הנהג הסגיר את עצמו

זו הפעם השניה שבית המשפט בוחר להאריך את מעצרו של הנהג, שנישא לפני שלושה חודשים.

בראיון ל'בחדרי חרדים', מגוללת אשתו את תחושותיה ותחושות בעלה היושב במעצר 5 ימים ומספרת על הפגישה המרגשת עם הוריו של הילד.

"הוא שבור מאוד מהמקרה"

"זו הרגשה מאד כואבת", היא מספרת כשקולה חנוק ודמעות בעיניה. "בפרט שאני יודעת במי מדובר ואני יודעת בוודאות שהוא חף מפשע. הוא לא עשה את זה בכוונה. אני לא מאחלת לאף אחד הרגשה כזאת כמו שאני ומשפחתי עוברת. יום ולילה אני מתפללת לשלומו של הילד ולשלומו של בעלי ומקווים שהכל יהיה בסדר".

• דיברת עם בעלך? איך הוא מרגיש?

"דיברתי איתו אתמול כמה דקות, בין חקירה לחקירה. הוא שבור מאוד מהמקרה. הוא לא מחזיק מעמד. הוא שבור ורצוץ. כולם מחכים שהוא ייצא ממעצר. בפרט שכולם מכירים אותו ויודעים שהוא חף מפשע. חבל שבית המשפט מתנהל ככה בלי צדק".

• פגשתם את המשפחה של הילד? דיברתם איתם?

"המשפחה של בעלי הגיעה לבקר בבית החולים. זה מאד כואב וקשה לנו. נישאנו רק לפני 3 חודשים. זה ממש לא בסדר ההתנהלות של המשפט נגד בעלי. אבי הילד הפצוע אמר שלא יעזור אם בעלי יישב בכלא וזה לא מה שייתן רפואה לבנו. הוא לא עשה את זה בכוונה והוא לא רצה לברוח".

"שיקח אחריות"

כזכור, במהלך השבוע הגיעו בני המשפחה של הנהג לבית החולים שניידר.

הם עמדו מחוץ לחדר טיפול נמרץ, שבו מאושפז הילד - ופגשו באביו, שלא מצליח לעצום את עין בימים האחרונים.

"אנחנו מבקשים מחילה", אמר אביו של הנהג הצעיר לאב הילד - וזה השיב: "אמר לי מישהו ששמו אותו בכלא. אמרתי לו: מה זה עוזר אם תשימו אותו במעצר. מה זה עוזר לי. אני צריך את הבן שלי בריא.

"אני לא כעסתי ואני לא טיפוס כזה", אמר האב. "אין מה להאשים אף אחד. אני מאחל לו שייצא מהר ממעצר. בפעמים הבאות שילמד לקח ויקח אחריות על עצמו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}