כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הערבים זייפו מאות מצבות במרכז ירושלים

מאות מצבות מזויפות התגלו בבית קברות מוסלמי במרכז ירושלים כחלק ממלחמת הקרקעות שמנהלת התנועה האיסלאמית בראשותו השייח' סלאח במינהל מקרקעי ישראל

הערבים זייפו מאות מצבות במרכז ירושלים

מאות מצבות מזויפות התגלו בבית קברות מוסלמי במרכז ירושלים כחלק ממלחמת הקרקעות שמנהל הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית בראשותו של השייח' ראאד סלאח במינהל מקרקעי ישראל.

על פי פרסום ב'ישראל היום' הבוקר, מפקחי מינהל מקרקעי ישראל אשר נשלחו לבדוק בית קברות מוסלמי עתיק שנמצא על אדמות מדינה באיזור ממילא בירושלים נדהמו לגלות כי כחמש מאות מצבות זויפו והוצבו על ידי התנועה האיסלאמית במעורבות אישית של השייח' סלאח.

בבדיקה התגלה כי תחת המצבות אין קברים. בשטח המקום אין קבורה מזה שנים רבות, עם זאת בשנים האחרונות "צצו" מצבות חדשות שלא הין קודם לכן.

צוות מיוחד של המנהל בחן במשך תקופה ארוכה את הקמת המצבות. "מדובר בהונאה בקנה מידה עצום" אמר ראש אגף הפיקוח במינהל מקרקעי ישראל ישראל סקופ. "בשנים האחרונות נדרשים מפקחי המינהל להתמודד עם פלישות הסגות גבול ובנייה בלתי חוקית של גורמים בתנועה האיסלאמית המנסים לקבוע עובדות בשטח".

מהפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית נמסר בשם הארגון ובשמו של השייח' סלאח: "איננו מעוניינים להגיב על מסע ההשמצות ההכפשות והשקרים שמתנהל נגדנו בראשות מינהל מקרקעי ישראל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}