כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

סערה: סוהרים הבריחו טלפונים לאסירים בטחוניים

כמה סוהרים לא עמדו בפיתוי והבריחו טלפונים סלולריים לאסירים הביטחוניים תמורת כסף: אחד מהם נעצר לאחרונה ונחקר, אחר החל לרצות עונש מאסר בעצמו

סערה: סוהרים הבריחו טלפונים לאסירים בטחוניים
פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לא מכבר על הקשחת תנאי הכליאה של אסירים ביטחוניים בבתי הכלא בישראל אך דווקא כעת, מתברר שמי שמפר את התנאים אלו הסוהרים.

על פי חשיפת "ישראל היום" מתברר כי כמה סוהרים לא עמדו בפיתוי והבריחו טלפונים סלולריים לאסירים הביטחוניים תמורת כסף.

אחד מהם נעצר לאחרונה ונחקר ביחידה לחקירות סוהרים בחשד שהבריח טלפונים סלולריים לאסירים בכלא הדרים; סוהר אחר קצין לשעבר מכלא קציעות החל בימים אלה לרצות עונש מאסר אחרי שהודה והורשע בהברחת מכשירים סלולריים לאסירים ביטחוניים. בנוסף סוהר בבית סוהר אשל בבאר שבע דיווח כי לפני כמה ימים הציע לו אסיר ביטחוני סכום של 150 אלף שקלים תמורת שיתוף פעולה להחדרת טלפון סלולרי.

בשב"ס מתייחסים בכובד ראש לתופעה. רב-גונדר אהרון פרנקו אמר כי ינהג "באפס סובלנות כלפי אנשי סגל שישתפו פעולה עם ההברחות" והבטיח לנקוט את כל והאמצעים כדי לחשוף את משתפי הפעולה.

יצויין כי בשב"ס הצליחו לאחרונה לסכל הברחה של 50 מכשירי טלפונים סלולריים 50 מטענים ו50- כרטיסי SIM בתוך משלוח של עלי גפן שיועדו לאסירים ביטחוניים השוהים בכלא קציעות. הדרך הפופולרית ביותר להברחה היא באמצעות ביקורים של בני משפחה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}