כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

צה"ל תקף חוליית מחבלים שהתכוננה לבצע פיגוע ירי

בפעילות משותפת לצה"ל ולשב"כ, תקף במהלך הלילה (שני) כלי טיס של חיל-האוויר חוליית מחבלים, בדרום רצועת עזה שתכננה לבצע פיגוע

צה"ל תקף חוליית מחבלים שהתכוננה לבצע פיגוע ירי

בפעילות משותפת לצה"ל ולשב"כ, תקף במהלך הלילה (שני) כלי טיס של חיל-האוויר חוליית מחבלים, בדרום רצועת עזה, שהתכוננה לבצע פיגוע ירי לעבר כוחותינו. זוהתה פגיעה. במהלך השבת האחרונה סיכל חיל האוויר ירי תמ"ס אל עבר שטח ישראל, כשירה אל עבר מחבל שהתכונן לביצוע ירי.

אתמול בלילה התפוצצו שלוש רקטות קסאם במועצה האזורית שער הנגב ודרומית לאשקלון. הרקטות פגעו בשטחים פתוחים. איש לא נפגע ולא נגרם נזק.

בשבועיים האחרונים בוצעו מספר ניסיונות לפגוע באזרחי מדינת ישראל באמצעות שיגור רקטות לעבר שטח מדינת ישראל. צה"ל תקף ברצועת עזה חמש פעמים במהלך השבוע האחרון. בין היתר הופצצו מטרות טרור בצפון, מרכז ודרום רצועת עזה - מנהרות הברחה ומנהרות טרור.

בחמאס אישרו כי חולייה של גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של הארגון, הותקפה על ידי כלי טיס של חיל האוויר סמוך לעיר חאן יונס שבדרום רצועת עזה. על פי הדיווח בערוץ הרדיו של חמאס, שניים מפעילי גדודי עז א-דין אל-קסאם נפצעו קשה וקל כתוצאה מהתקיפה.

מצה"ל נמסר כי "צה"ל לא יעבור לסדר היום ולא ישלים עם כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל ויגיב בחומרה במקום ובזמן שימצא לנכון. צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי לכל פעילות טרור היוצאת מרצועת עזה".

בצה"ל לא מזדרזים בינתיים לערוך שינויים בסדרי הכוחות המוצבים סביב הרצועה, וגם לא משנים לעת עתה את תוכניות הפריסה של שתי סוללות "כיפת ברזל", שבסבב הלחימה הקודם באפריל הצליחו ליירט שמונה רקטות גראד, וכעת אינן מוצבות בדרום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}