כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

משרד השידוכים - הוצת • הסיבה: הציעו בחורה ספרדיה

משרד שידוכים ברמת גן - נפרץ והוצת פעמיים • חקירת המשטרה העלתה: אחד המשודכים התאכזב שהציעו לו בחורה ספרדיה והחליט להרוס את המשרד • מעצרו הוארך

רצה בחורה עם פאה. זוג חרדים. תמונת אילוסטרציה: פלאש 90
רצה בחורה עם פאה. זוג חרדים. תמונת אילוסטרציה: פלאש 90

חרדי בן 25 מפתח תקווה, נרשם למשרד שידוכים, על מנת שזה יציע לו בחורות איתן קיווה להשתדך.

המשרד עשה את מלאכתו, והציע לבחור מספר בחורות. אלא שפקידי המשרד לא ידעו עם מי יש להם עסק. הבחור כעס על כך ששידכו לא בחורה 'לא מתאימה' כיוון שהיא ממוצא מזרחי ושרף את משרד השידוכים.

ביום שלישי האחרון נפרץ המשרד ברח' ז'בוטינסקי ברמת גן ונגנבו ממנו מחשב נייד וחפצים נוספים.

על פי הדיווח ב'ישראל היום' עולה כי בעלי המשרד הגישו תלונה במשטרה אך בבוקר למחרת שוב נפרץ המשרד והפעם כבר רוססו במקום כתובות גרפיטי. בין היתר נכתב: 'רמאים'. הפורץ ניסה להצית את המקום, וגרם נזק רב לציוד ולרכוש.

במרחב דן פתחו בחקירה ומעדויות שנגבו במקום עלה כי אחד הלקוחות כעס על השידוך ששידכו לו. החוקרים עצרו את החשוד בביתו ומצאו אף את הציוד המשרדי שנגנב.

החשוד טען כי הובטח לו בחורה ברמה ואילו מנגד הוא קיבל בחורה "שאינה ברמה". ביום חמישי הובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם אמר פרקליטו כי מדובר באדם ללא עבר פלילי, ששיתף פעולה עם החוקרים.

"החשוד הוא בעל עבר פסיכיאטרי שנמצא כעת עם מחשבות אובדניות וניתן לשחררו למעצר בית", אמר העו"ד, אך השופטת דניאלה שריזלי האריכה את מעצרו בארבעה ימים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}