כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הסיקריקים מאשימים: ראש הישיבה הלשין

מעצרו של יואליש קרויס - הבעיר את שכונת מאה שערים • הסיקריקים טוענים: ראש ישיבת מאה שערים אשם בפשיטת רשות המיסים על המשחטה • מקורבי הרב: "האשמות מגוחכות"

הגרפיטי במאה שערים. צילום: אלי שלזינגר
הגרפיטי במאה שערים. צילום: אלי שלזינגר

מעצרו של קמב"ץ 'העדה החרדית' - יואליש קרויס וסגירת המשחטה המיתולוגית שפעלה למעלה מעשור, ממשיכים להסעיר את רחובות שכונת מאה שערים בירושלים.

רגעים לאחר הפשיטה של רשות המיסים, האשימו מקורביו של קרויס את אחד מתושבי שכונת מאה שערים בהלשנה שהביאה לפשיטה הגדולה.

מקורביו של קרויס טוענים בתוקף כי אנשי רשות המיסים לא היו מעיזים להיכנס לשכונת מאה שערים ללא שהיה להם מידע בדוק שהועבר להם על ידי אחד מתושבי השכונה. "כל פקיד יודע כי כניסה של הרשויות לשכונת מאה שערים נגמרת בהפגנות ענק. הם לא רוצים את ההסתבכות הזאת, אלא אם כן הם מקבלים מידע שמחייב את התערבותם", אומר אחד ממקורביו של קרויס ל'בחדרי חרדים'.

בסוף השבוע האחרון רוססו כתובת גרפיטי נגד הרב משה ברוורמן ראש ישיבת מאה שערים הירושלמית. "מ. ברוורמן די להתעללות באלמנות וביתומים", כתבו המרססים.

תושבי השכונה עשו הקשר בין האירועים האחרונים שהתרחשו בשבוע האחרון, לבין יריבות מתמשכת בין קרויס לרב ברוורמן.

המשחטה הממוקמת בקומה התחתונה של הישיבה בראשה עומד הרב ברוורמן, לא מצאה חן בעיני הרב. דמי השכירות החודשיים לא שולמו ותושבים רבים התלוננו על בעיות בריאותיות כתוצאה מאכילת העופות מתוצרת המשחטה.

מיד לאחר הפשיטה רוססו הגרפיטים המאשימים את הרב ברוורמן בהלשנה. מוקרביו של הרב הכחישו את הטענות, ואמרו ל'בחדרי חרדים': "מתחת לכבודתנו להגיב על האשמות מגוחכות שכאלו"


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}