כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

קמב"ץ בני ברק • צפו במעצר הבית של יואליש

לאחר 12 שעות של חקירה, שוחרר יואליש קרויס למעצר בית בבני ברק בערבות של 400,000 ש"ח • החשד: העלמת הכנסות של מיליוני שקלים • נחקרים נוספים: פרויליך ולובצקי

קרויס קורא פשקוויל בדירה בבני ברק. צילום: בחדרי חרדים
קרויס קורא פשקוויל בדירה בבני ברק. צילום: בחדרי חרדים

לאחר חקירה ארוכה ומתישה בחדר החקירות של רשות המיסים בלוד שוחרר אמש (ד'), קמב"ץ 'העדה החרדית' - יואליש קרויס לבית פרטי בבני ברק ונאסרה עליו התקרבות לירושלים למשך שלושה שבועות.

כזכור, אתמול (ד') בבוקר הגיעו חוקרי מס הכנסה בליווי המשטרה ופקחי עיריית ירושלים למשחטה בבעלות קרויס לאחר שהתנהלה במשך עשר שנים ללא רישיון עסק.

ברשות המיסים חשדו כי קרויס העלים במשך שנים ארוכות מס ולא דיווח על הכנסות. במהלך הפשיטה החרימו הפקחים מסמכים ומחשבים ועצרו את קרויס עצמו לחקירה.

לאחר כמעט 12 שעות - שוחרר קרויס בתנאים מגבילים.

בנוסף, לפני יציאתו מדירתו בשיכון ה' בבני ברק שם ישהה בימים הקרובים יצטרך קרויס לדווח לאן כוונתו לצאת ומתי הוא צפוי לחזור חזרה. תמורת שחרורו הופקדו 400 אלף שקלים.

בנוסף, במסגרת הפשיטה שנערכה אתמול בבוקר בה נעצרו מפגינים ונפצעו מספר שוטרים, פשטו השוטרים על משרשו של העסקן אברהם פרויליך, ולקחו מסמכים ומחשבים. השוטרים עצרו גם את מת'ס לובצקי - בנו של בעלי הוועד הארצי למשפחות במצוקה ומי שמממן את הכוללים של הסיקריקים בירושלים ובבית שמש. לובצקי, מחתן את בתו הערב.

בתוך כך, הוארך מעצרם של 3 מפגינים שנעצרו במהלך המהומות אתמול ביממה נוספת. מפגין נוסף נשלח למעצר בית. המשטרה טענה בבית המשפט כי היא מתכוונת להגיש נגדם כתב אישום
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}