כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

לאחר שעות של חרדה וחיפושים • מוישי נמצא

לאחר שעות ארוכות של אימה, ושמועות על מותו, התקשר מוישי, בן ה-14, אל אביו והודיע לו: "אני בקניון" • המשטרה בודקת כיצד הגיע לקניון המרוחק שעות נסיעה מהקעמפ

מוישי דרזנר. צילום: בחדרי חרדים
מוישי דרזנר. צילום: בחדרי חרדים

בקעמפ בית יצחק ספינקא בהרי הקטסקיל'ס הלך אמש (ג) לאיבוד משה דרזנר, בן 14, תושב שכונת וליאמסבורג שבברוקלין.

הנעדר נראה לאחרונה בקעמפ ביום שלישי בערב - 22:00 שעון ארה"ב - ומאז נעלמו עקבותיו. בעקבות הרצח הטראגי של יהודה לייב קלצקי ז"ל, גבר החשש כי גם משה נחטף.

עוד דרמה בניו-יורק • מוישי נעלם מה'קעמפ'

צוותים של חסד של אמת בארה"ב, בסיוע היחידה הבין לאומית של זק"א, נכנסו - עם אור ראשון - לחיפושים ביערות הסובבים את הקמעפ, אך אלו לא העלו דבר.

ברחוב החרדי נפוצו שמועות, כאילו גופתו של הנער נמצאה שהיא ללא רוח חיים, אך ראש ארגון 'השומרים' התייחס בשיחה עם 'בחדרי חרדים' לשמועות ואמר: "זה שקר וכזב. אנחנו ממשיכים לחפש ביתר שאת".

בשעות הערב (שעון ישראל), התקשר הבחור לאביו, והודיע כי הוא נמצא בקניון בסטטנד איילנד, מרחק של כ-20 דקות נסיעה מבורו פארק. אביו עדכן מיד את הצוותים המחפשים, והודיע להם כי זיהה את הקול של בנו, ואלו יצאו לחפש את הבן האובד.

כוחות משטרה שהיו באזור, איתרו אותו בקניון, ובשעה זו הם מבררים איך הגיע מהרי הקטקלי'ס עד לקניון, מרחק של כמה שעות נסיעה.

אחד המתנדבים אומר ל'בחדרי חרדים': "אי אפשר להתעלם ממה שקרה בבורו פארק. כולם כואבים ואבלים, אך מתאמצים להשקיע את כל המשאבים בחיפושים אחר מוישי. אנחנו מקווים מאד שהפעם זה יסתיים בטוב".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}