כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

קפיצה כואבת • 14 תלמידות נפצעו בקייטנה

בקייטנה בשכונת רוממה בירושלים, התהפכה טרמפולינה • התוצאה: 14 בנות נפצעו ברמות שונות • אהרן בעק, שמיהר למקום, מספר על הדרמה שנחשפה לנגד עיניו

אירועי חופשת הקיץ. צילום אילוסטרציה
אירועי חופשת הקיץ. צילום אילוסטרציה

אתמול (ג) בשעות הערב התקבלה קריאה על פציעה עם פגיעת ראש ברחוב זכרון יעקב בירושלים.

אהרן בעק, מתנדב ביחידת האופנועים ב'איחוד הצלה', מספר ל'בחדרי חרדים': "סמוך לשעה 19:15 קיבלתי קריאה על פגיעה בבית הספר בית יעקב ברחוב זכרון יעקב. הייתי באותו רחוב והגעתי תוך חצי דקה לבית הספר. כשהגעתי הובילו אותי לפרוזדור בתוך בית הספר שם הייתה ילדה כבת 10 עם פגיעת ראש לאחר איבוד הכרה. במהלך הטיפול בה, הביאו המדריכות עוד 3 בנות כשהן חבולות ומדממות.

"מבירור שערכתי מתברר כי במקום מתקיימת קייטנה. כ-30 בנות כבנות 10-12 קיפצו על הטרמפולינה בהנאה, כשלפתע היא התהפכה על צידה והילדות שהיו עליה נפלו ארצה ונחבטו ברצפת הבטון.

"כשהבנתי כי מדובר בנפגעות רבות התקשרתי למד"א שישלחו מספר אמבולנסים על מנת שיוכלו לטפל בהן ולפנות את כולן. במשך רבע שעה טיפלתי לבד בבנות, כאשר 2 מהן פצועות במצב בינוני ו-7 מהן עם פגיעות בראש, והשאר עם חבלות ושיפשופים בכל חלקי גופן, כולן שותתות דם.

"מאות הבנות שהיו בקייטנה בכו מפחד, היה לי קשה לטפל במשך כרבע שעה ב-14 בנות לבדי, כאשר המדריכות כולן היו בלחץ, והילדות מסביב לא הוסיפו את הרוגע. ביקשתי מכמה מדריכות שירחיקו את הילדות כדי שאוכל להתרכז בטיפול.

"כאשר הגיע אמבולנס ראשון הוא דיווח למוקד מד"א שאכן צריך אמבולנסים נוספים. בסך הכל טופלו 14 ילדות - 2 מהן במצב בינוני, 6 במצב קל. 6 ילדות טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי לבית החולים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}