כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

מחותן חדש בשמחת רחמסטריווקא: צאנז • חשיפה

הוועדה המכינה לחתונה השניה בבית רחמסטריווקא חיפשה אולם • הדרישות: שטח ענק, מחיר סביר וללא שכנים • הפיתרון נמצא ב'היכל רוזנברג' של צאנז בנתניה

החתונה הקודמת ברחמסטריווקא. צילום: מנחם הלוי
החתונה הקודמת ברחמסטריווקא. צילום: מנחם הלוי

חברי הוועדה המכינה לחתונת הענק לבתו של האדמו"ר מרחמסטריווקא שתתקיים בחודש אב הקרוב לא נחו לרגע עד שמצאו מקום ענק שיוכל להכיל את אלפי האנשים שיבואו לחגוג עם האדמו"ר את שמחת נישואי בתו האחרונה והצעירה מבין התאומות שנולדו לאדמו"ר לאחר עשרים שנות נישואין.

החתן הוא בנו של הרה"צ רבי נחמן בידרמן מלעלוב ונכד לגאב"ד טשאבא.

כזכור, לפני מספר חודשים נערכה חתונת בתו הראשונה של האדמו"ר בהאנגר הענק 'עטרת מלוכה' בפתח תקוה. בחתונה, שהסתיימה בשעה 8:00 בבוקר, השתתפו אלפים.

בחתונה הנוכחית חיפשו חברי הוועדה המכינה מקום גדול, שיאפשר לסיים את החגיגה בשעת בוקר בלא להפריע לשכנים.

תחילה חשבו המארגנים להקים אוהל בשטחים פתוחים בביתר עילית או בבית שמש, אלא שעלותה הגבוהה של מלאכת ההקמה לצד המיזוג הדרוש בימות הקיץ - מסתכמת בלמעלה מ-100 אלף דולר.

בשבוע שעבר הגיעה משלחת מהחסידות להיכל הגדול 'היכל רוזנברג' בקרית צאנז בנתניה ולאחר שהתרשמו מהמקום שבו נערכה בעבר חתונת בן זקוניו של האדמו"ר מצאנז, חתמו על דמי שכירות שישולמו למנהלי הישיבה של צאנז.

גורם בוועדה המכינה מספר, כי "שמחנו לגלות כי תלמידי ישיבת צאנז שוהים ביום החתונה בקעמפ בין הזמנים, כך שהדבר לא יפריע לסדרי הישיבה".

לקראת האירוע, תשופץ מערכת המיזוג ב'היכל רוזנברג' בעלות של חמישים אלף שקל.,
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}