כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

בנק לאומי העניק ייעוץ מקצועי בפורום המנהלים

במסגרת פורום המנהלים 6 של המודיע, מאות מנהלי מוסדות ועסקים קיבלו ייעוץ מקצועי ממומחי לאומי במתחם לאומי קפה. יו"ר לאומי: הלקוח החרדי מאופיין ברצון להבין, ללמוד ולהכיר היטב את כללי המשחק הפיננסי

בנק לאומי העניק ייעוץ מקצועי בפורום המנהלים

מאות מנהלי מוסדות ואנשי עסקים הגיעו לשיחת ייעוץ עם מנהלי הסניפים החרדיים ונציגי קבוצת לאומי במתחם לאומי קפה שהוקם בפורום המנהלים 6 של עיתון המודיע וזכה להצלחה מרשימה. במסגרת השיחות התכבדו המנהלים בכוס קפה ועוגה במתחם רחב הידיים, ושמעו על מגוון הכלים המתקדמים לניהול ושליטה טובה יותר על חשבון הבנק שלהם. לפעילות לאומי בפורום מנהלים נחשפו המשתתפים כבר בכניסה למרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים, כאשר ברחבת הכניסה הוקם קיר ענק ממותג לאומי. בהמשך נכנסו המנהלים למתחם 'לאומי קפה', כאמור, לשיחה עם נציגי הבנק, כולל נציגי לאומי למשכנתאות ולאומי קארד. מבקרים רבים ציינו לטובה את מגוון ההזדמנויות שפרשו בפניהם יועצי לאומי, אשר כללו כלים מתקדמים לייעול הפעילות הבנקאית של הארגון אותו הם מנהלים.

הפעילות של לאומי בפורום המנהלים נועדה לכלל המשתתפים, וכללה מתן חסות ראשית על ספר הניהול המקצועי הראשון שהופק במגזר החרדי, 'חכם על נמלים' של הסופר בנימין חינקיס, וכן הרצאה מקצועית של יו"ר הנהלת לאומי מר דוד ברודט, אשר סקר את המגמות הכלכליות המסתמנות בארץ ובעולם. בנאומו הדגיש ברודט כי: "לאומי מוביל היום את הבנקאות המתקדמת בישראל, בנקאות שמדברת עם הלקוח בגובה העיניים, בשפה ברורה ומובנת. בסופו של דבר טובתו של הלקוח הוא שעומד לפנינו, ואנחנו מעמידים לרשותו את הכלים והפלטפורמות הטובות ביותר לניהול הכסף שלו".

בהמשך ציין יו"ר לאומי כי המשוב שהבנק מקבל מהלקוחות החרדיים על גישה זו הוא חיובי ביותר, שכן הדבר שמאפיין, לדבריו, את הלקוח החרדי, הוא הרצון להבין, ללמוד ולהכיר היטב את כללי המשחק הפיננסי. "לאומי מציע היום ללקוח החרדי את העסקה הטובה ביותר: בנקאות מתקדמת ברמה הגבוהה ביותר, עם מיטב הכלים הטכנולוגיים המאפשרים שליטה מלאה על התנהלות חשבון הבנק, הפרטי או המוסדי, בתנאים ומסלולים משתלמים ביותר. היום אנחנו חיים בעידן של שקיפות, המידע גלוי וידוע לכל" הטעים מר ברודט. בסיום דבריו זכה יו"ר לאומי לקבל תעודת הוקרה מידי שר האוצר, מר יובל שטייניץ, ובכירי עיתון המודיע.

המתחם של לאומי קפה בפורום המנהלים זכה לבולטות מרשימה, ורבים מהמבקרים ציינו את רמת ההשקעה והשירות האדיב והמקצועי לה הם זכו במתחם רחב הידיים, בדומה לשירות שלקוחות לאומי זוכים לקבל במהלך כל ימות השנה בסניפי הבנק הפרוסים בכל רחבי הארץ. השתתפות לאומי בפורום מנהלים הינה המשך לפעילות רחבת היקף שהבנק מקיים במגזר החרדי, כולל הצעת מוצרים פיננסיים המותאמים לצרכי המשפחה החרדית, הרחבת פריסת הסניפים בריכוזים החרדיים, התאמת שירותי לאומי למשכנתאות ולאומי קארד לצרכי הלקוח החרדי ועוד.







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}