כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

ה'רב'ה של הקפה' תובע מיליון ש"ח

הרב אלישיב קפלן, משפיע חב"די ידוע, הופתע לגלות את תמונתו מככבת על פרסומת של חברת הקפה - לנדוור • "זה היה מביך", הוא מספר ותובע מהחברה מיליון ש"ח

הרב אלישיב קפלן על רקע הפרסומת של לנדוור. עיבוד: יהושע הכהן
הרב אלישיב קפלן על רקע הפרסומת של לנדוור. עיבוד: יהושע הכהן

הרב אלישיב קפלון, משפיע ומגיד שיעור בישיבת חב"ד בקרית גת הופתע בבוקרו של יום בהיר כאשר קיבל טלפון מידיד קרוב, שסיפר לו כי תמונתו מככבת בפרסומת של חברת הקפה - לנדוור.

הרב קפלון הגיש תביעה על סך מיליון שקלים באמצעות עורכי דינו על עוגמת הנפש ועל השימוש בתמונתו בכדי ליצור תדמית של מוצר כשר למהדרין.

" החברה יצרה מעין מצג שווא שכביכול התובע הוא שמעניק כשרות ללנדוור. התובע בעל כורחו נהיה לדמות פרסומית. יודגש כי התובע הינו רב פעיל ומבכירי התנועה הציונית חב"ד ועל כן הדבר פוגע במשלח ידו, בשמו ובמוניטין שרכש לו במרוצת השנים. מדובר במחדל של החברה, תוך שימוש שלא כדין בתמונתו של התובע".

הרב קפלון שלח באמצעות עורכי דינו מכתב ללנדוור בו הוא מורה להם להסיר את התמונה לאלתר מאתר האינטרנט שלהם ואף מעמוד הפייסבוק. לטענת אנשי הרב, החברה לא נענתה לבקשה, ואף לא טרחה להגיב לבקשה.

"לנדוור עושה שימוש שלא כדין בתמונתו, ואף פרסמה אותו בדף הבית של אתר החברה, ובדף הפיסבוק הפרטי של החברה, מבלי לבוא עמו בדין ודברים, מבלי לבקש את רשותו ומבלי לשלם לו כל תמורה", נכתב בכתב התביעה.

"זה היה מאד מביך", הוא מספר בריאיון לקו החשיפות. "חשבתי איך זה יראה כשהתלמידים שלי יראו את זה. מדובר בעוגמת נפש רבה אנחנו לא אמורים להיות כוכבים של מותג כזה או אחר".

ממותג בתי הקפה לנדוור נמסר בתגובה: "פנייתו של הרב אלישיב קפלון הגיעה לראשונה היום למשרדנו ונמצאת כרגע בבדיקה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}