כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

זעזוע • האם אנשי עמנואל מצדיקים את מעצר הרב יוסף?

תלמידי הרב יעקב יוסף מזועזעים • ליד בית מדרשו של הרב בקרית-יובל, הופצו פשקווילים המצדיקים את מעצרו • על הפשקווילים חתומים: 'בני תורה בעמנואל'

צילום: פלאש
צילום: פלאש

זעזוע בקרב תלמידי הרב יעקב יוסף: מחוץ לבית הכנסת בשכונת קרית יובל בירושלים, שם מופיע הרב יעקב יוסף מידי מוצאי שבת כדי להעניק שיעור, הופצו פשקווילים בגנות הרב.

"כאשר עשה כן יעשה לו", נכתב שם בשם 'בני התורה בעמנואל'.

עוד בנושא:
"עוצו עצה" • שנה אחרי: עמנואל בעיני סאטמר • צפו
איך לא למדנו לקח • שנה לפרשת עמנואל

כזכור, לפני שנה בדיוק, כאשר התפוצצה פרשת עמנואל, בעקבות עתירתו של יואב ללום לבית המשפט, תמך בו הרב יעקב יוסף. לפני שבוע עצרה המשטרה את הרב יוסף, בחשד להסתה, בגין מתן הסכמה לספר 'תורת המלך'.

בשל צירוף המקרים, הופצו הערב הפשקווילים נגד הרב יוסף.

מביתו של הרב יעקב יוסף הגיבו: "מצער לראות שיש מי עדיין מאשים את הרב במה שהתחולל. הרב יוסף הציע פשרה, שבועיים לפני הכניסה לכלא - אך הללו אפילו לחתום על מכתב לא רצו, וביטלו פגישה עם האדמו"ר מסלונים. בנוסף, הרב ביקש מיואב ללום להוציא צו עיכוב לפסק הדין בבית המשפט והורי עמנואל סירבו. לא חוכמה להגיד אחר-כך 'כאשר עשה כן יעשה לו'".

יואב ללום, יו"ר עמותת 'נוער כהלכה', מגיב בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "ידועה הגמרא בגיטין המדברת על אותם הביריונים שהיו בירושלים. אפילו אותם ביריונים הבינו שאין לפגוע ברבנים שמא יאמרו הגויים 'רבם דקרו'. כנראה מה שהבינו הביריונים בתקופת רבי יוחנן, לא מבינים הביריונים מעמנואל, שקוראים לעצמם בני תורה, וחבל שכך עלתה לנו. כמובן שלא נרד לרמתם לדבר על רבנים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 76 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}