כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

ביבי פורש • חילוקי הדעות הסתיימו בהתפטרות

ירון ביבי, מנהל מינהל מקרקעי ישראל, הודיע על סיום תפקידו • שר השיכון אריאל אטיאס: "חילוקי הדעות היו מתוך כבוד הדדי. ביבי סייע למשק ולכלל האזרחים"

"אין זו הדרך הראויה לברר בעיות מעל גבי עיתון". ירון ביבי. צילום: פלאש 90
"אין זו הדרך הראויה לברר בעיות מעל גבי עיתון". ירון ביבי. צילום: פלאש 90

לאחר תקופה ארוכה של חילוקי דעות, שיגר אתמול (ד') מנהל מינהל מקרקעי ישראל, ירון ביבי, מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ולשר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס, בו הוא מבקש לסיים את תפקידו כמנהל המינהל.

במכתבו סקר ביבי את המהלכים המורכבים לביצוע הרפורמה במינהל מקרקעי ישראל, את החתימה על ההסכם הקיבוצי עם ההסתדרות ועובדי המינהל ואת הגברת קצב השיווקים בשנים 2009-2010.

ביבי מציין במכתבו כי "בכל תקופת כהונתי פעל המינהל בשיתוף פעולה עם השר ולא הייתה מעורבות פסולה בביצוע עסקאות או פעילות אחרת של המינהל. אני מרגיש חובה לציין כי ביני לבין השר הממונה – השר אטיאס – התקיימה מערכת יחסי עבודה טובה תוך כבוד ואמון הדדי, וכי שיתוף פעולה בינינו הוא שאפשר את העמידה ביעדים שציינתי לעיל. לטעמי, גם אם קיימים חילוקי דעות בין שר למנהל מינהל, אינני סבור שהדרך הראויה היא לבררן מעל גבי דפי עיתון זה או אחר. בנסיבות שנוצרו אינני סבור שיהיה ביכולתי להמשיך ולהשלים את הרפורמה תוך עמידה ביעדי השיווק".

השר אטיאס מציין כי ירון ביבי תרם רבות למינהל והוסיף כי חילוקי הדעות על היעדים והעמידה בהם נעשו מתוך כבוד הדדי. הוא הודה לירון ביבי על שיתוף הפעולה והעבודה המאומצת לטובת הגדלת שיווקי הקרקעות למגורים שהביאה לגידול משמעותי בהתחלות הבנייה ולתרומתו החשובה למימוש הרפורמה החיונית במינהל לטובת המשק ולרווחת כלל האזרחים".

בעקבות הודעת ההתפטרות, התקשר נתניהו לביבי וציין בפניו את הערכתו על עזרתו בהעברת הרפורמות במנהל מקרקעי ישראל. הוא בירך אותו בדרכו החדשה, והוסיף כי הוא שומר לעצמו את הזכות להיעזר בניסיונו וכישרונו לפרויקטים שונים בהמשך.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}