כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

יש שלום • מוזס ו'המודיע' השלימו בפורום

נכון שעבר חתול שחור, אך בניגוד לפרסומים - סגן שר החינוך הוזמן, השתתף והעניק תעודה בפורום המנהלים של 'המודיע' • ומדוע לא התכבד לנאום? מחוסר התאמה

הגיע ברוח טובה. מוזס וידידים בפורום המנהלים. צילום: בחדרי חרדים
הגיע ברוח טובה. מוזס וידידים בפורום המנהלים. צילום: בחדרי חרדים



ידיעה 'תמימה', שפורסמה בצהרי היום, צדה את תשומת ליבי. כותרתה: "הועידה של 'המודיע': סגן שר החינוך מוזס לא הוזמן".

בידיעה עצמה נכתב, כי "שטייניץ, אטיאס, ליצמן וישי נכחו, אולם סגן שר החינוך מוזס נעדר במפתיע... לכתב נודע כי מוזס לא הוזמן על ידי העיתון להשתתף, ואת מקומו תפס ח"כ לשעבר שמואל הלפרט המיודד עם הנהלת העיתון".

התפלאתי מאוד. היה זה זמן קצר לאחר שפגשתי אותו כששב מהוועידה. הוא סיפר לי מה היה שם, על מה דיבר ומי היה.

הבירורים העלו סיפור שונה לגמרי ממה שדיווח עליו כלי התקשורת.

ובכן, יש משהו בכך שבחודשים האחרונים חלפו כמה וכמה חתולים שחורים בין מוזס לבין 'המודיע'. אולי היה מוזס צריך לחשוב פעמיים בטרם נופף לראש הממשלה בעיתון 'המבשר', מבלי להצמיד לעיניו גם את 'המודיע', אולי כי נתן ראיון חג פסח ל'המבשר'. ואולי בגלל סיבות קודמות, שלא כאן המקום לשוב ולהזכירן.

מצד שני, כבר כמה שבועות שבהנהלת 'המודיע' רוצים לפתוח 'דף חדש' ולשבת עם מוזס. עד כה זה לא יצא לפועל, מסיבות טכניות, אולי גם כי בכל זאת לא קל לשבת עם רגשות טעונים לפגישה סביב שולחן.

המפגש של החברצילום: המפגש של החבר
המפגש של החבר


תעודה ומחיאות כפיים

דווקא בשל הרצון לפתוח דף חדש החליטו ב'המודיע' לשגר הזמנה ללשכתו של סגן השר. אליהו הנדלר, מנהל השיווק, חסיד ויז'ניץ, אף התקשר להזמין אישית.

כאשר ביקשו בלשכה לבדוק למה לא הוזמן מוזס לנאום, הוסבר לו, ובצדק כי לא מדובר בדיונים העוסקים בנושאי חינוך.

מוזס, כפי שכולנו מכירים אותו, 'לא עושה עניינים', והוא הגיע אל מתחם הפורום ברוח טובה ועם מצב רוח מעולה. יחד עם הנדלר והעורך קנופף ערך סיור מקיף במתחם, אחר כך גם נכנס לדיונים.

מעניין היה לשמוע איך מנכ"ל אוסם, גזי קפלן, ידיד טוב של מוזס משכבר הימים, סיפר שרק לאחרונה השלים מהלך של הטמעת מוצרים לחולי צליאק, נושא שכידוע מוזס היה בין הלוחמים בו, כמעט כמו נושא הדיור.

קפלן החמיא למוזס והעניק לו את הקרדיט על טיפולו בנושא. מוזס נטל אף הוא את רשות הדיבור וסיפר איך לפני מספר חודשים ערך ביקור במפעל, רק כדי לבדוק את נושא הציליאק. "המנהל סיפר לי על העזרה למוסדות תורה וחסד", סיפר מוזס, ושיבח את המנהל. אחר כך גם את עיתון 'המודיע'.

מנהלי האירוע, מצידם, כיבדו את מוזס להעניק את התעודה מטעמם לקפלן, לקול מחיאות הכפיים של הקהל.

אין ספק כי כאשר יישבו מנהלי 'המודיע' עם מוזס לפגישת ה'דף חדש', כפי שתוכננה זה מכבר, היא תיערך באווירה טובה, על רקע שונה גמרי.

ואם רק בשביל זה לבד קם פורום המנהלים של המודיע, היה שווה.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}