כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

קנס כספי לסוחר מב"ב שמכר נפצים

סוחר נפצים מבני-ברק שהורשע בבית המשפט בסחר בצעצועים מסוכנים • גזר הדין: מאסר על תנאי וקנס כספי • השופטת הדגישה: יש להחמיר עם העבריין בכדי להרתיע את הסוחרים

נפצים. צילום: משטרת ישראל
נפצים. צילום: משטרת ישראל

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע סוחר מבני-ברק בסחר בצעצועים מסוכנים, וגזר עליו שבעה חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים, קנס של 5000 שקל והתחייבות על סך 20,000 שקל להימנע ממסחר בצעצועים מסוכנים בעתיד.

בעקבות כתב אישום, שהוגש על ידי עו"ד טלי קינן, התובעת של משרד התמ"ת, בגין החזקה למכירה של צעצועים מסוכנים, כגון אקדחים מסוגים שונים המהווים חיקוי של כלי ירייה, חזיזים וכוורות נפץ בכמות גדולה ומסחרית, אשר נתפסו במחסן בבני-ברק בתחילת שנת 2010 - השופטת דורית רייך שפירא, מבית משפט השלום בתל אביב, הרשיעה את תושב בני ברק בעל המחסן, בהחזקה למכירה של צעצועים מסוכנים.

השופטת ציינה בפסק הדין, כי עבירות אלו מתבצעות לצורך הפקת רווחים קלים, ועל בית המשפט לעשות כפי יכולתו בכדי לשרש את התופעה המסוכנת והחמורה שבמכירת ובהחזקת צעצועים מסוכנים, המהווים פיתוי לילדים שאינם יודעים להיזהר מפני פגיעתם.

עוד הדגישה השופטת את חשיבות ההרתעה במקרים אלו, שאינם מתאימים לתגובה מקלה מצד בית המשפט בכדי שלא לגרום למסר הרתעתי שלילי לנאשם ולאחרים.

יעקב מלול, הממונה על מחוז תל-אביב והמרכז במשרד התמ"ת, מסר שמדובר בצעצועים המסוכנים למשתמש בהם ולאחרים, והורה להגביר את הפיקוח, כדי למנוע מהציבור הן נזק גופני והן נזק לרכוש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}