כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

ארגון טרור חרדי? • לאחר בקבוקי התבערה בב"ב - הפורעים הגיעו לי-ם

שני בקבוקי תבערה שנזרקו על שתי חנויות 'אפרסמון' בבני ברק, הדליקו נורות אדומות • אמש, רוססה חנות לבגדי נשים בשכונת גאולה בירושלים • "אנחנו כבר לא מתלוננים, המשטרה לא מטפלת בנושא", אומרת מוכרת בחנות • ההערכות: הסיקריקים מנסים להשליט אימה

חנות r.b.s לאחר ריסוס החלון. צילום: בחדרי חרדים
חנות r.b.s לאחר ריסוס החלון. צילום: בחדרי חרדים

האם הוקם ארגון טרור חרדי חדש? בימים האחרונים סובלים בעלי חנויות בגדים המציעים את מרכולתם לנשות המגזר, מאירועים אלימים המופעלים כנגד החנויות וגורמים לנזק כבד ברכוש.

בשבוע האחרון, נזרקו בקבוקי תבערה לעבר שתי חנויות של רשת 'אפרסמון', ואמש (ג'), הגיעו האירועים האלימים גם לירושלים.

עוד בנושא:
עולם תחתון בב"ב: עוד בקבוק תבערה על 'אפרסמון'
ב"ב: בקבוק תבערה הושלך לחנות 'אפרסמון' • תמונות

אלמונים שפכו נוזל שחור על דלתות חנות הבגדים - B.R.S בשכונת גאולה בירושלים. ככל הנראה מדובר בפעולה של סיקריקים, הנלחמים בחנויות שלא עומדות בקריטריונים של צניעות על פי אמות המדיה שאימצו לעצמם.

לדברי המוכרת בחנות לא מדובר בפעם הראשונה. "כבר פעם שלישית שמשחיתים לנו את הדלתות במטרה למנוע מאנשים להסתכל מבחוץ על קולקציית הבגדים בשעות שבהן החנות סגורה. בפעם הראשונה הגשנו תלונה במשטרה, ראינו שלא יצא מזה כלום, אז הפסקנו להתלונן".

בעל חנות נוסף ששוחח עם 'בחדרי חרדים' אומר: "מדובר בקבוצה קיצונית שמצליחה להטיל את חיתתה על תושבי השכונה ואיש לא מצליח לעצור אותם".

כזכור, קבוצת הסיקריקים מנהלת מלחמה כבר מספר חודשים נגד בעלי חנויות הבגדים. לאחרונה הוציאו תעודות כשרות שיחולקו רק לבעלי החנויות שעומדים בתנאים המחמירים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}