כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

פרופ' בטכניון: הרבנים - ממשיכי דרכו של גבלס

פרופסור עודד רגב, מרצה בטכניון, פירסם תגובה הקוראת לרצח מתנחלים • "אם ייתנו לי גדוד תותחנים, אני מוכן למלא את פקודות הצד הנכון" • "איפה שי ניצן"?

פרופסור עודד רגב. צילום: my say
פרופסור עודד רגב. צילום: my say

"גם אני חושב שהקיצוניים בין הדתיים, בפירוש לא כולם, הם סכנה שהדרך היחידה להתגבר עליה, באלימות מסודרת, דהיינו אקט מלחמתי לכל דבר" - המשפט הזה הופיע כתגובה למאמר שפרסם אתר באינטרנט תחת שמו של פרופסור בטכניון, שהצליח לעורר את זעמם של אנשי הימין ומקורבים לרבנים שנעצרו.

פרופסור עודד רגב, המכהן כיום כמרצה באוניברסיטה מוכרת בארה"ב ובטכניון בישראל, הגיב למאמר שכתב עיתונאי ישראלי באתר My Say בנושא מעצרם של הרבנים ליאור ויוסף.

לפי המאמר, בקרוב תיפתח מלחמה בין הדתיים הקיצוניים לבין החילונים. "עוד מעט והרוב הדומם יפסיק לדמם וייצא לשפוך דם", נכתב במאמר. בתגובה לדברים, כתב פרופסור רגב: "אם ייתנו לי גדוד תותחנים, אני מוכן למלא את פקודות הצד הנכון מבחינתי. מי שלא ייכנע כניעה מוחלטת, ייאסר. מי שירים נשק, דמו בראשו".

בתגובה לאחד המטקבקים על המאמר, הגיב הפרופסור: "מי שממשיך דרכו של גבלס הם 'הרבנים', עליהם מדובר. ה'היטלר' שלהם עדיין לא הצליח להופיע בזירה. אם המדינה תמשיך להתנהג אל הנבלות האלה כמו שהיא עושה עכשיו, אין ספק שהיטלר יופיע".

בימין זעמו על הדברים של פרופסור רגב, והגישו במשטרת מוריה שתי תלונות נגדו.

"בטח שי ניצן נמצא בחופש או שהוא ישן, אחרת הוא היה כבר נותן הוראה לחקור אותו בחשד להסתה", אמר אחד מפעילי הימין בציניות.

הפרופסור הגיב אתמול (ג') לדברים ואמר: "הדברים הוצאו מהקשרם . אני לא מעודד אלימות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}