כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

החגיגה של זק"א • ביבי, משי והאוליגרך מירילשווילי

עשרות מתנדבים עברו את הבידוק הבטחוני - וזכו למפגש בלתי אמצעי עם ראש-הממשלה, שהזהיר אותם מפני אסונות 'בין הזמנים' • ומה לביבי יצא מזה? תפילה 'מוכספת' לשלום המדינה • וידאו

יו"ר זק"א, ראש-הממשלה והאוליגרך, על רקע המתנדבים
יו"ר זק"א, ראש-הממשלה והאוליגרך, על רקע המתנדבים

הוא עסוק, אבל בהחלט מוצא זמן גם למתנדבים החרדים.

השבוע, לציון מלאות 21 שנים לפעילות זק"א, נפגש ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בלשכתו בירושלים עם עשרות מפקדי היחידות המיוחדות של זק"א בארץ ובעולם ובראשם מיכאל מירילשווילי – יו"ר חבר הנאמנים הבינלאומי של זק"א, ויהודה משי-זהב, יו"ר הארגון.

במפגש השתתפו עשרות מתנדבים, ש'זכו' להיכנס ללשכה לאחר שעברו את הבידוק הביטחוני הקפדני. הכול היה כדאי, רק כדי לשמוע את דבריו המחמיאים של נתניהו, שהעלה על נס את פעילותם.

"אתם שליחי מצוה, העוסקים במלאכת קודש", אמר להם, והוסיף כי "כל עם ישראל זוכר את התמונות הקשות, בהן נראו מתנדבי זק"א פועלים בזירות של פיגועים".

"לשמחתנו", המשיך, "מספר הפיגועים ירד בשנתיים האחרונות".

אחר כך דיבר אליהם 'חרדית'. הוא קרא להם, לקראת חופשת "בין הזמנים", לפעול לאור הציווי "ונשמרתם מאד לנפשותיכם" ולבנות תוכנית לחינוך הנוער בכלל, והנוער החרדי בפרט, להישמר בדרכים ולהיזהר בטיולים ברחבי הארץ. "זאת לאור ריבוי המקרים של צעירים חרדים הנזקקים לסיוע וחילוץ במהלך טיולי חופשת הקיץ".

משי-זהב הודה לו בחום, בשם אלפי המתנדבים, על הקדשת זמנו היקר לטובת ארגון החסד, והעניק לו את מתנת הארגון: טבלת קיר מוכספת ובה 'תפילה לשלום המדינה', לכל צרה שלא תבוא.



























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}