כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

פעילי הימין מתכננים: 'פולסא דנורא' לשי ניצן • חשיפה

בימין מתכננים את השלבים הבאים במחאה בעקבות 'מעצר הרבנים' • הערב: טקס 'פולסא דנורא' בקבר יוסף בשכם נגד 'האשם' המרכזי • מחר: הפגנת ענק בבית המשפט העליון

שי ניצן. צילום: פלאש 90
שי ניצן. צילום: פלאש 90



האדמה בוערת בעקבות מעצרם של הרב יעקב יוסף והרב דב ליאור, ולפי התוכניות של פעילי הימין, השקט והשלווה לא יחזרו לכאן בקרוב.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הערב (א) בעת כניסת המתפללים לקבר יוסף בשכם, מתכננים פעילי ימין לערוך בסמוך לציון טקס 'פולסא דנורא' נגד המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, שלטענתם, אחראי למעצר הרבנים.

הרב ליאור והרב יוסף עצמם יעמדו מחר (ב) בשעה 18.30 בראש עצרת ענק מול בית משפט העליון אליה צפויים לנהור אלפים.

על פי המארגנים, בעצרת יקראו הרבנים והמארגנים למערכת המשפט לעצור את המסע הפוליטי של סתימת הפיות כפי שהוא בא לידי ביטוי במעצר הרבנים וחקירתם על נתינת הסכמה לספר העוסק בבירור הלכתי.

לדברי המארגנים, לעצרת הוזמנו כבר כ-100 אוטובוסים מכל רחבי הארץ ובעקבות מעצרו של הרב יעקב יוסף הבוקר, הגיעו פניות רבות בבקשה לדאוג לתגבור מערך ההסעות.

על הקריאה להשתתף באירוע חתמו בין היתר: הרב חיים דרוקמן, הרב שמואל אליהו, הרב אליקים לבנון, הרב זלמן ברוך מלמד, הרב יהושע שפירא, הרב נחום רבינוביץ' לצד אישי ציבור.

דעת תורה ללא מורא

אחר הצהריים (א') התקשר רבה של קרית ארבע, הרב דב ליאור אל הרב יעקב יוסף כדי לחזקו.

הרב ליאור חיזק את הרב יוסף "בעמידתו האיתנה על אמירת דעת תורה ללא מורא", וקרא לו "שלא להיחלש ולא להישבר מהרדיפה המבוצעת בימים אלו ע"י הפרקליטות ומערכת המשפט כנגדו".

גם הרב זלמן מלמד, שהשתתף בצהריים בכנס התמיכה ברב יוסף חיזק את ידיו ואמר : "אשריך שנתפסת על דברי תורה. לא כולם זוכים לזה. אי אפשר לעצור ולמנוע מתלמידי חכמים לומר דברי תורה.

"תורה היא המוסר הנכון, היא היִשרוּת הנכונה, היא המכוונת אותנו. איש לא יוכל למנוע מתלמידי חכמים להביע את דעתם, ולקבוע על-פי דעתם מה ההלכה בכל דבר ודבר בתורה... איך אפשר שבמדינה שלנו, מדינת ישראל, יבוא מישהו ויעצור רב על מה שהוא קבע בדברי תורה? זה לא אפשרי!".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}