כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

פרשת "השוטרים הנוקמים"

פרשת "השוטרים הנוקמים"

אתמול בערב ירו אלמונים מספר יריות ברחוב יוספטל בנהריה מטווח קצר לעבר אלדד חדד אחד מ"השוטרים הנוקמים". בעקבות הירי, הוא פונה במצב בינוני לבית החולים הממשלתי בעיר.

במשטרת מרחב הגליל אמרו הערב כי מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע עולה שהירי בוצע סמוך לבית הכנסת בו מתפלל חדד. מבית החולים בנהריה נמסר: "הפצוע הגיע למיון במצב יציב ובהכרה עם פצעי ירי בפלג גופו התחתון".

קורבן הירי אובטח בסל אבטחה שנקבע בהתאם להערכת מצב קבועה, הכוללת בין השאר מאבטח ליד פתח ביתו וסיורי ניידות. רפ"ק ערן שקד, דובר משטרת מרחב הגליל, הוסיף כי בקרוב תתקיים הערכת מצב נוספת לבחינת מרכיבי סל האבטחה שלו.

ראש אגף חקירות במשטרה ניצב יואב סגלוביץ הטיל את חקירת הירי שבוצע אתמול בערב בנהריה על היאחב"ל - להב 433.

בפרשת "השוטרים הנוקמים" מעורבים מספר שוטרים מהמחוז הצפוני של משטרת ישראל. על פי הרשעתם בדין, השוטרים הניחו מטעני נפץ בביתו ורכבו של מיכאל מור, ראש ארגון פשע שבסיסו בעיר נהריה, זאת בתגובה למספר אירועים של זריקת רימונים לבתי שוטרים ואיומים עליהם ועל בני משפחותיהם. אירועים אלו מיוחסים, לדעת השוטרים הנוקמים, לארגונו של מור. זאת למרות שלא הוגשו כל כתבי אישום בנידון.

בחול המועד סוכות תשס"ז הושלכו רימונים לביתו של אלדד חדד ולביתו של ראש העיר נהריה מר ג'קי סבג. באותה עת נראו שניים מחייליו של מור מתצפתים על ביתו של אביו של אשור, ככל הנראה כהכנה לתקיפה נוספת.

בכ"ז אדר תשע"א נורה אחיו של אלדד חדד ברגלו במתנ"ס ברחוב נחלת אשר בנהריה בו הוא עובד. היה זה באותו שבוע בו חזר מור למעצר אחרי ארבעה חודשי חופשה והחשד במשטרה נפל על פעולת נקם של מור נגד השוטרים הנוקמים. האבטחה סביב משפחות השוטרים תוגברה.

אמש נפצע אלדד חדד לאחר שאלמונים ניסו להתנקש בו, לאחר ששוחרר מהכלא לפני כחודשיים בי"ג ניסן ערב פסח תשע"א.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}