כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

איציק אלרוב

איציק אלרוב

דווקא המנצח הגדול של הקרב על הקוטג' - יוזם המחאה, יצחק אלרוב, לא היה מסופק אתמול מניצחונו. "קבענו רף של 5 שקלים לגביע קוטג' וגבינה לבנה ," הזכיר, 5.9" זה מחיר גבוה מדי, ובכלל במחלבות שכחו את הגבינה הלבנה. אני קורא לציבור לא לקנות כל עוד המחיר גבוה מחמישה שקלים." ביום חמישי, לפני שלושה שבועות בדיוק, פרסם יצחק אלרוב, צעיר תושב בני ברק קריאה בעמוד הפייסבוק שלו להפסיק לקנות קוטג,' נוכח מחירו הגבוה. בימים הראשונים הצטרפו רק כ90- מחבריו לקריאה, אך ברגע שפורסם הדבר, עמד קצב המצטרפים על אלפים בכל יום.
כעבור כשבוע חצה מספר המצטרפים למחאה את רף 100 אלף החברים. אלרוב, שנדהם מהיענות הציבור לקריאתו, קבע מחיר מקסימום לגביע קוטג' ודרש מהציבור שלא לקנות קוטג' וגבינה לבנה שמחירם עולה על חמישה שקלים.
השבוע הרחיב אלרוב את המחאה, וקרא לציבור לקנות גבינה צהובה רק במעדנייה, שם מחירה מפוקח ונמוך בעשרות אחרוזים לעומת מחירה במקררי החלב. אתמול אמר אלרוב כי הוא מרוצה מתגובת המחלבות, אך עדיין מסרב להסיר את החרם. בכוונתו גם להרחיב את החרם ולכלול בו ענפי מזון נוספים: "מחירי הפירות המגיעים ללמעלה מ20- שקלים לק"ג, גורמים לכך שמשפחות רבות לא יכולות לאפשר לילדים שלהן תזונה בריאה. אני מקווה שהחברות יתעשתו ויורידו מחירים, אחרת ניאלץ להכריז חרם גם על הפירות והירקות שיירקבו בחנויות." אלרוב קורא עוד לחברות שכבר העלו מחירי מוצריהן בחודשים האחרונים לערוך בדק בית ולהוריד מחירים. "פונים אלינו שנחרים חברות המייצרות מזון יבש ואנחנו מבקשים מהחברות שלא ייאלצו אותנו לפעול בדרך הזאת," סיכם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}