כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

שיתוף פעולה חסידי-ליטאי בארה"ב: מלחמה נגד הפלאפונים • פרסום ראשון

מנהיגי הציבור הליטאי בארצות הברית - הגר"מ סלומון והגר"מ גרין - הגיעו לפגישה מיוחדת בבית האדמו"ר מסאטמר בויאלמסבורג • על הפרק: הטלפונים הפרוצים שגורמים להתדרדרות בני הנוער • "הרבה בחורים נושרים בגלל הפלאפונים", אמר המשגיח • האדמו"ר הקים ועדה

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



ביקור היסטורי נערך אתמול (ג') בביתו של האדמו"ר מסאטמר בוילאמסבורג.

משגיח ישיבת ליקווד - הגר"מ סלומון והגר"מ גרין המשמש כראש ישיבה במונסי, הגיעו לבית האדמו"ר כשבפיהם בקשה בהולה.

"שמענו שכ"ק האדמו"ר הקים וועד לענייני צניעות", אמרו שני מנהיגי הציבור הליטאי בארה"ב לאדמו"ר, "אנחנו רואים חשיבות גדולה שהאדמו"ר יקים גם וועד לענייני סלולארי".

שני המנהיגים שנסעו נסיעה ארוכה ומתישה שלקחה למעלה משעתיים – דבר נדיר – הבהירו לאדמו"ר כי נושא הטלפונים הסלולארים הוא בנפשנו, וחייבים לטפל בנושא בדחיפות

בשיחה הובאה הדוגמה של הוועדה העוסקת בנושא בארץ ישראל, והמשגיח הסביר כי הציבור החרדי בארץ משתמש אך ורק בטלפונים כשרים מה שמציל בני נוער רבים מעוון.

המשגיח, הגר"מ סלומון, הסביר בשיחה כי מתוקף תפקידו הוא שם לב כי מאז שנכנסו הטלפונים הסלולארים לחיינו, הנשירה בקרב בני הנוער הולכת וגוברת. "קשה לשבת ולהתרכז בלימוד, כשכל שניה הטלפון רוטט. וזה עוד מבלי לדבר על סכנת האינטרנט הפרוץ שלכל בחור יש גישה אליו 24 שעות ביממה", אמר המשגיח.

בסוף הישיבה שארכה שעה ארוכה, החליטו להקים וועדה שתפקידה יהיה ליצור קשר עם החברות הסלולאריות, ולהביא לכך שהציבור החרדי יוכל לקנות מכשירים כשרים נטולי אופציית אינטרנט.

באם תתקבל ההצעה, יחוייבו בחורי הישיבה האמריקאיים לרכוש את המכשירים הכשרים ולזרוק את הטלפונים המתקדמים לסל המחזור.







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}