כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הברסלבים הטרנדיים • הקימו דף מחאה בפייסבוק

צה"ל מקשה את הכניסה לקבר יוסף, וצעירי ברסלב החליטו להשתמש בנשק החם ביותר בשוק • דף פייסבוק מיוחד יתדרך אתכם כיצד להסתנן לקבר מתחת לאפם של החיילים

מתפללים בקבר יוסף. צילום: יעקב נחומי
מתפללים בקבר יוסף. צילום: יעקב נחומי



בצה"ל הכריזו מלחמה לקראת יום ההילולא בקבר יוסף ביום ראשון הקרוב, ובחסידות ברסלב משיבים אש: דף פייסבוק חדש של תומכי הכניסה הבלתי חוקית לקבר יוסף עלה השבוע לאוויר ובו תכנים המעודדת כניסה בלתי חוקית ודרכים עוקפות צבא לקבר.

"חדירות לקבר יוסף הצדיק בכל דרך", זה שמו של הדף החדש העוסק במעקב אחרי הסתננויות לקבר ובו גם תיעוד מלא מהסתננויות של חסידות ברסלב למקום בתקופה האחרונה.

לדברי אחד מהיוזמים של הרעיון, הכניסה האחרונה הייתה ביום שני בלילה ובקרוב הם צפויים להביא תיעוד מלא מההסתננות.

"המטרה שלנו היא לגרום לצבא לאפשר כמה שיותר כניסות של יהודים למקום, כי המצב כיום בו יש כניסות בודדות אחת לחודשיים לא מקובלת עלינו, ובטח לא מצליח לענות על הביקוש".

בדף הרשמי של הקבוצה זוכה צה"ל לגינויים על פעילותו ובאחד הסטטוסים נכתב על ההיערכות ליום ראשון הקרוב, "לא נכנעים לצבא הגנה לישמעל!!! לאחר שהצבא התקפל ואישר לנו 20 אוטובוסים לכניסה של הילולת קבר יוסף הוחלט להוריד את הכמות שהייתה קטנה בלאו הכי ל-12 אוטובוסים, אבל לא ניכנע לצבא השמד"

עוד הוסיף הכותב: "ברבבותינו נחדור לקבר יוסף בהילולה בדרכים הקבועות והיצירתיות! כולנו לגיזרה ביום ראשון הקרוב משעה 22:00 בערב לא נכנעים לא מתפשרים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}