כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

בדרך לנחם אבלים: נתניהו נתקע במעלית ל"ל

בדרך לנחם אבלים: נתניהו נתקע במעלית ל"ל

לאחר מתיחות ארוכה והרבה דם רע נרשם אתמול פיוס בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למקורבו לשעבר רוני מאנה שאיבד לפני כשבוע את אביו, יחזקאל ז"ל. נתניהו, הגיע לבית המשפחה ברמת גן כדי לנחם את מאנה ומשפחתו, צעד שהפתיע מקורבים רבים של השניים שהיו מודעים לנתק ששרר בין השניים בשנה האחרונה.
עד לפני כשנה נחשב איש העסקים מאנה, לידידם הקרוב של נתניהו ורעייתו שרה, אך היחסים עלו על שרטון כאשר ראש הממשלה לא הגיע לחגיגת בר המצווה של בנו. עם פרוץ פרשת "ביבי טורס" התראיין מאנה אצל קרן מרציאנו בערוץ 2 ותקף בחריפות חסרת תקדים את הזוג נתניהו.
מאנה אף טען כי היו גורמים בלשכת ראש הממשלה שניסו להטיל עליו את האשמה בהדלפת הסיפור של עוזרת הבית ליליאן פרץ שתבעה את שרה נתניהו. מאנה גם מתח ביקורת מרומזת על מקורבי נתניהו שטענו כי רעייתו אינה מעורבת בענייני המדינה. "לוקחים את שרה נתניהו ומגמדים אותה, עושים אותה עקרת בית. צריך להגיד את האמת. היא בחורה חזקה, בחורה דומיננטית, בחורה שיש לה דעה." כשנשאל מי פגע בו יותר, אמר כי נפגע יותר משרה. "אין לה חברים אמיתיים. הכל זה בלוף. אין בן אדם שאהב אותה יותר ממני. אני חושב שאהבתי אותה יותר משבעלה אוהב אותה."
כל זאת כאמור היסטוריה. אתמול בערב הגיע כאמור נתניהו לשבעה שהתקיימה בבית המשפחה ברמת גן, אגב, ללא רעייתו. נתניהו עלה עם מאבטחיו במעלית, אך זו נתקעה והם חולצו במהרה ועלו לבית המשפחה. נתניהו התקבל בברכה והוא ישב עם בני המשפחה המצומצמת.
גידי שמרלינג יועץ התקשורת של נתניהו לא השיב עד למועד סגירת הגיליון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}