כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

המשטרה מאיימת: הגר"י יוסף ייעצר ב-48 השעות הקרובות

ימים ספורים לאחר מעצרו המתוקשר של הגר"ד ליאור, המשטרה נערכת לעימות נוסף - הפעם עם בנו של הגר"ע • הרב יוסף: "זאת מדינה של בולשביקים. רוצים? שיעצרו אותי"

הגר"י יוסף
הגר"י יוסף

המשטרה מתכוונת לעצור ב-48 שעות הקרובות את הגר"י יוסף, ימים ספורים לאחר מעצרו של הרב דב ליאור.

הגר"י יוסף אמר כבר בתגובה: "אם המשטרה רוצה, היא יכולה לעצור אותי".

על מעצרו של הרב ליאור, הגיב הגר"י: "זו מדינה של בולשביקים". הרב התבטא בחריפות בראיון לערוץ 10 ואמר: "החטיבה היהודית הם אהבלים. חשבתי שדנינו למד. ככה לעשות ליהודים? הרב דב ליאור הוא ענק בתורה, יהודי בן שמונים".

בתוך כך נשא אתמול הרב ליאור דברים בפני תלמידיו וטען כי לא היה צורך בחקירה: "אם היו מזמינים אותי לחקירה בעילה שהייתי לוקח כספי ציבור ודאי שהייתי בא, אבל לא עברתי על החוק. נתתי הסכמה לספר הבעתי דעה בנושא מסוים ואני לא רואה בזה עבירה.

"אמרו לי שאני חשוד בהסתה לגזענות ואלימות אני אומר שלהגיד דבר כזה על רב זה עלילה. רבנים אף פעם לא מסיתים לאלימות או גזענות. זה היה בירור הלכתי שדן בזמן מלחמה אם יש בעיה לפגוע באוכלוסייה אזרחית. ברור לפי השקפת התורה שבזמן מלחמה אין מגבלה לפגוע בצד האויב אפילו אם בזמן הפגיעה ייפגעו גם אנשים שלהם. אתה לא הולך במתכוון לפגוע. המטרה לפגוע במחבלים והם היו שם מה לעשות. הספר עוסק בדבר כזה אין הסתה לאלימות או לגזענות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}