כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

המכתב האחרון של הגרמ"י לפקוביץ' • מרגש

בתשעים ושבע שנות חייו המפוארות כתב הגרמ"י ליפקוביץ זצ"ל אלפי מכתבים בהם מכתבי חיזוק, והשקפה • האחרון שבהם היה בשבוע שעבר • פרסום ראשון

מקום מנוחתו של הגרמ"י ליפקוביץ זצ"ל
מקום מנוחתו של הגרמ"י ליפקוביץ זצ"ל

בתשעים ושבע שנות חייו המפוארות כתב הגרמ"י ליפקוביץ זצ"ל אלפי מכתבים בהם מכתבי חיזוק, והשקפה, שהודפסו ברבות בימים בספרו 'אמרי דעת' בו קובצו שיחותיו ואלפי מכתביו.

את המכתב האחרון בימיו כתב לבני משפחתו של הרב הגאון רבי טוביה אברומוביץ זצ"ל שנפטר בשבוע שעבר. המנוח זצ"ל שהיה מתלמידיו של הגרמ"י זצ"ל ושמע ממנו את השיעור הקבוע כמידי יום בשעות הערב, שיעור שנוסד עוד בימי בעל ה'חזון איש' זצ"ל.

בנוסף היה המנוח זצ"ל מחותנו של חתנו של הגרמ"י - הגרב"ב קרולנסקי זצ"ל, בתו נשואה לנכדו הרב הגאון רבי יצחק קורלנסקי המשמש כראש רשת הכוללים ללימוד סדר טהרות, אותו הקים וייסד הגרמ"י מהממסד ועד הטפחות ודאג להחזקתו עד יומו האחרון.

במכתב הניחומים כותב הגרמ"י כדרכו בארוכה למשפחה השבורה ניחומים ודברי חיזוק ועידוד על השבר שפקד אותם בהלקח מהם אביהם זצ"ל, בימי חליו של הגרמ"י.

כל מי שהגיע לבית האבלים לא יכל שלא להיתקל במכתב המרגש אותו כתב ימים ספורים לפני פטירתו וזהו המכתב האחרון שנכתבו עלי גיליון ויכתב זאת לדור אחרון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}