כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

'מו'…'מו'…פר-למנט: 'זהבה' עלתה לכנסת

שיא השיאים של הגימיקים של 'קדימה' נרשם הבוקר, כשזכות היוצרים שמורה לחבר הכנסת שי חרמש, שהכניס אל הכנסת לא פחות מאשר את... הפרה זהבה • תמונות

מלכת היופי  של הרפת בשערי הכנסת
מלכת היופי של הרפת בשערי הכנסת

אומרים על האופוזיציה הנוכחית שהיא לא מספיק לוחמת. אבל מה שברור לכל הוא שאי-אפשר לומר עליה שהיא אינה יצירתית. פעם היו אלו שליפות של מטהרי אוויר, לפני מספר ימים הונחה על שולחנו של ראש הממשלה קופסת קוטג'.

אלא ששיא השיאים נרשם הבוקר, כשזכות היוצרים שמורה לחבר הכנסת שי חרמש מ'קדימה', שהכניס אל הכנסת לא פחות מאשר...פרה.

ולא סתם פרה. מדובר בפרה 'מפורסמת' ביותר, שמה זהבה, והיא זכתה בעבר בתואר "מלכת היופי" של פרות הדרום. זהבה, רק שתדעו, היא גם אלופת תנובה. היא שוקלת לא פחות מ-750 ק"ג ומניבה 55 ליטר חלב ליום. תקוותו של ח"כ חרמש הייתה להכניס את זהבה היישר אל כינוס החירום של הרפתנים ושל חברי הלובי החקלאי.

חרמש, למי שאינו יודע, הוא חבר קיבוץ כפר עזה וגם רפתן בעברו. "אין דבר יותר יפה מלבוא ולהביא את מלכת היופי שלנו לפה, ולהראות שיש יופי נפלא בחקלאות ואסור להרוס את היופי הזה", הסביר.

אלא שהרעיון ה'חמוד' לא התבצע על פי התוכנית המקורית. אנשי משמר הכנסת, שאינם מורגלים בהעברת פרות דרך המגנומטר, עצרו את חרמש ואת הפרה, אבל לא את גל המחאה ואת המסר אותה הביאה זהבה עם יללת ה'מו' שלה.

"מי שחושב שאם מחר בבוקר יביאו אבקת חלב מאירופה במקום החלב שלנו המחירים ירדו, המחירים לא ירדו כי כשל השוק נמצא ברשתות השיווק ולא ברמת הרפתנים", המשיך חרמש לשאת את המסר באוזני העיתונאים וכל מי שעצר כדי להאזין.

לדבריו, גם אם מדינת ישראל אכן תייבא, כפי שאמר נתניהו בישיבת סיעת הליכוד לפני שבוע, חלב מחו"ל, מחיר הקוטג' לא ישתנה. "אנחנו מוכרים את החלב באותו מחיר שמשרד האוצר מאפשר למכור ובכמויות שמועצת החלב מחייבת אותנו לשווק, אנחנו לא יכולים לשווק יותר", הסביר.

אתמול, ליד בניין משרד ראש הממשלה ארגנו חקלאים הפגנה כשהם נושאים שלטים בידיהם. אבל תודו, שאלף שלטים לא יעשו את מה שתעשה זהבה אחת.













תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}