כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

סגן השר יעקב ליצמן: "חייבים חב"ד בכל העולם"

במרכז האירועים המפואר TERRA בקיסריה, התקיימה ועידת מנהלי מוסדות חב"ד, המאורגנת על ידי אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש • אח"מים הגיעו להצדיע • תמונות

צילומים: שמוליק סופר
צילומים: שמוליק סופר

במרכז האירועים המפואר TERRA בקיסריה, התקיימה היום (ב) ועידת מנהלי מוסדות חב"ד, המאורגנת על ידי אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש, בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

ועידת המנהלים הפכה למסורת בקרב מאות מנהלי המוסדות של חב"ד הפזורים בכל רחבי הארץ, כשמידי שנה הם מתכנסים יחד כאיש אחד בלב אחד, דנים בנושאים העומדים על הפרק סביב חינוך המוסדות, ויושבים סביב שולחן אחד כדי לטכס עצה יחד במגוון הדרכים והאפשרויות להרחיב ולהגדיל בגשמיות וברוחניות את מוסדות חב"ד בישראל.

במהלך הוועידה שהתפרסה על פני יום שלם דנו בנושאים החשובים העומדים על הפרק בקרב כל מנהלי המוסדות, ליבנו את הסוגיות הנחוצות ויצאו עם שורה של בשורות למנהלי המוסדות.

בין הנושאים החשובים שעלו ונידונו: "ניהול תקציב", "הנעת צוות", ו"משפט עתידי". דיון נוסף ומעניין היה "פאנל מקצועי" בהנחיית העיתונאי קובי אראלי, כשהנושא המרכזי בו הוא ההתמודדות עם הרשויות. במהלך היום התקיימו גם סדנאות בנושאים של שיווק, מיתוג, ומשפט.

הוועידה התפרסה על פני מספר אולמות כשהדיונים המרכזיים התקיימו במליאה שבאולם המרכזי.

בין המשתתפים היו סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן שאמר "חייבים חב"ד בכל העולם", ח"כ איוב קרא מהליכוד, יו"ר ועדת חוץ ובטחון שאול מופז ויעקב אדרי - שניהם מ'קדימה'.

























































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}