כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

האם החל גל ביטולים לבריכת חפץ חיים ?

האם החל גל ביטולים לבריכת חפץ חיים ?

בשבוע האחרון קרו שני מקרי טביעה בפארק המים חפץ-חיים, באחד המקרים זה נגמר בנס באשר נער בן 15 ממוסד סיעודי בלע מים בבריכה, הנער נמשה מהבריכה שם כונני 'איחוד הצלה דרום' ביצעו בו עיסויים והוציאו את המים מגופו, הוא פונה במצב קל לבית החולים. אך במקרה אחר, ילד בן 6 מבני ברק שהגיע במסגרת התלמוד תורה טבע ואיבד את הכרתו, לאחר החייאה ממושכת הוא פונה לבית החולים, שם הוא עדיין מאושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ.

ילד בני ברקי טבע בחפץ חיים - מצבו קשה
http://www.bhol.co.il/Article.aspx?id=29059
החמיר מצבו של הילד שטבע בחפץ חיים
http://www.bhol.co.il/Article.aspx?id=29106
"אל תגלגלו אחריות. תשמרו!" • אזהרה להורים
http://www.bhol.co.il/article.aspx?id=29151&cat=1&scat=1

ילדי תלמוד התורה "דרכי שלום" מרחוב ר' פנחס בן יאיר בעיר אלעד, היו אמורים לצאת מחר ליום כיף בבריכת המים חפץ-חיים. אך היום הילדים חזרו הביתה עם פתק מיוחד להורים, בו מודיעים על ביטול היום כיף.

"לכבוד הורי התלמידים כתות א'-ד' שיחי'. בעקבות האירועים שהתרחשו בימים האחרונים בפארק המים חפץ חיים הוחלט להסב את יום הפעילות לטיול מהנה. ביום זה ניסע יחדיו למגוון אתרים באיזור הצפון שם ייהנו התלמידים מתכניות מגוונות"

יצויין, כי לאחר המקרה הראשון ביום חמישי בו נפצע ילד קשות בפארק חפץ חיים, התלמוד תורה שלח אתמול (ראשון) להורי התלמידים הודעה ובו הם נדרשים לציין האם בנם יודע לשחות ואז יוכל להיכנס לכל בריכה ככל שיחפוץ, אך ילדים שאינם יודעים לשחות יוכלו להיכנס רק למים הרדודים.

התגובות של לא אחרו להגיע, ומספר הורים לילדים אשר שמעו על מקרי הטביעה פנו להנהלת התלמוד תורה כדי שאלו יבטלו את הטיול, או לחילופין יחליפו את היעד.

לאחר התייעצות מנהלי התלמוד תורה הוחלט לבטל את הנסיעה לפארק המים חפץ חיים, ובמקום זה לנסוע עם הילדים ליום כיף בגני רמת הנדיב, אתר ההנצחה של חיל התותחנים 'בית התותחן', ובפארק אלונה.

אחד ההורים אמר בכאב ל'בחדרי חרדים' הלב שלי לא נותן לי לשלוח את בני הקטן והיחיד לפארק בו טבע לפני פחות משבוע ילד בן 6, אשר עדיין מאושפז בבית החולים במצב קשה. בימים האחרונים אמרנו בבית תהילים לרפואת הילד יעקב רפאל בן יהודית, הלב שלי ושל אשתי לא מאפשר לנו לשלוח אותו לשם.

האם זהו גל או מקרה יחידני ?

מהנהלת פארק המים חפץ חיים נמסר לבחדרי חרדים: לאחר הטביעה של הילד ביום חמישי האחרון הגיעה המשטרה לפארק ובדקה אותו, לפארק קיים רשיון עסק, אישור משרד הבריאות וכן כל הנהלים והתקנים מסודרים. הנהלת הפארק מזמינה את הגולשים החרדים לבוא ולהנות מפארק המים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}