כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

ההצעה של סקווירא: בית מפואר ופיצוי כספי • חשיפה

על פי הערכות המשפטנים, ייגזר על שאול שפיצר - 'המצית' מסקווירא, 25 שנה 'בפנים' • העסקנים הציעו לרוטנברג הצעות נדיבות בכדי שיסיר את התביעה • הסיפור המלא

חסידי סקווירא. צילום אילוסטרציה
חסידי סקווירא. צילום אילוסטרציה

שאול שפיצר, חסיד סקווירא, החשוד בהצתתו של חיים אהרון רוטנברג, צפוי לקבל 25 שנה בכלא באם לא תוסר העתירה כנגדו, כך מעריכים משפטנים בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

התובע המחוזי ברוקלנד קאונטי, טומאס זוג'יב, הודיע ביום חמישי האחרון כי שפיצר מואשם בשלושה סעיפים: ניסיון רצח, הצתה ותקיפה.

עסקני החסידות המנסים לצמצם את העונש אותו יקבלו שפיצר הציעו לרוטנברג הצעות מפליגות, זאת בתנאי שיבטל את התביעה שהגיש כנגד מי שגרם לו לכוויות בכל חלקי גופו.

על פי מידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' הציעו עסקני החסידות לרכוש למשפחת רוטנברג בית מפואר בכל מקום שיבחרו, וכן פיצוי כספי גדול. התנאי היחיד לקבלת ההטבות הוא הסרת התביעה כנגד הבחור שטוען כי לא ניסה לגרום נזק לרוטנברג, וכי העניינים יצאו משליטה.

פרקליטו של רוטנברג דוחה את ההטבות והודיע כי רשימת הדרישות שהוצגה לחסידות צריכה להתקבל במלואה, ולא יישלח שפיצר לשנים ארוכות מאחורי סורג ובריח.

קנאט גריבטש, עורך דינו של שפיצר, אמר כי מרשו הביע חרטה והצהיר כי לא הייתה לו כל כוונה לפגוע ברוטנברג ולהצית את ביתו.

המשפט עצמו יחל ביולי, ובינתיים שוחרר שפיצר בערבות של 300,000$. ביום שישי האחרון לקחה המשטרה טביעות אצבעות משפיצר. האצבעות היו מגובסות עד היום בשל הכוויות שספג בשעת השריפה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}