כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

עמי פופר ביקש תמיכה בחנינה, הרבנים סרבו לחתום

פופר, המרצה 7 מאסרי עולם על רצח של 7 פלסטינים בשנת 1990, ביקש מהרבנים הראשיים לחתום על תמיכה בבקשתו לחנינה • הרבנים סרבו, למרות הלחצים שהופעלו

עמי פופר
עמי פופר

עמי פופר, המרצה שבעה מאסרי עולם על רצח של שבעה פלסטינים בשנת 1990, ביקש מהרבנים הראשיים לחתום על מכתב תמיכה בבקשתו לחנינה מהכלא.

העיתונאי יהודה שלזינגר מ"ישראל היום" מדווח הבוקר כי כמה ממכריו של פופר פועלים בחודשים האחרונים למען שחרורו.

לפני ארבע שנים גרם פופר לתאונת דרכים שבה נהרגו אשתו ובנו הצעיר והסיבה העיקרית לבקשת החנינה היא העובדה ששניים מילדיו נותרו למעשה ללא הורים.

הבקשה לחתימה על מכתב תמיכה בו הגיעה אל שולחנם של הרבנים הראשיים לפני כמה שבועות, אך היועץ המשפטי של הרבנות עו"ד שמעון יעקובי טען כי הדבר "אינו ראוי".

"אנשים מטעמו של פופר באו לרבנים ונימקו את בקשתם לחתימה בכך שלטענתם הוא עשה מהפך דרמטי וכי מדובר באברך שיושב ולומד תורה ומקדיש לכך את כל יומו", טוענים מכריו.

"פופר שלח עד היום עשרות שליחים לרב כדי שיחתום עבורו. היה לו יום חופש והוא ביקש לבוא ולקבל ברכה מהרב לו ולילדיו מאחר שהוא במצב נפשי לא טוב. כשהוא הגיע לרב הוא הוציא פתק וסיפר שהוא רוצה להגיש חנינה לנשיא המדינה ואם אפשר שהרב יחתום. הרב אמר לו חד-משמעית שהוא במעמד נשיא בית משפט ואסור לו להתערב - ושלח אותו לדרכו", נמסר מלשכת הגר"ש עמאר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}