כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

חטיפת הנערה • מסתמן: ההורים ישלחו לעבודת שירות

התביעה מגבשת הסדר טיעון עם ההורים, במסגרתו יימחקו סעיפי החטיפה וקשירת קשר לביצוע פשע • הבוקר, במהלך הדיון, הביעה הנערה רצון לראות את הוריה

חטיפת הנערה • מסתמן: ההורים ישלחו לעבודת שירות
פלאש90



האם 'פרשת החטיפה' של הנערה מלונדון בידי הוריה עומדת בפני סיום?

על פי המסתמן, התביעה מגבשת בימים אלו הסדר טיעון עם ההורים, במסגרתו יימחקו הסעיפים של החטיפה ושל קשירת קשר לביצוע פשע. במסגרת העסקה, ההורים יישלחו לעבודות שירות במשך חצי שנה.

עו"ד ששי גז, המייצג את ההורים, מנהל מו"מ עם נציגת הפרקליטות, עו"ד ליהי לנצמן, סביב סעיף משמעותי נוסף: ניסיון ההוצאה בכוח אל מחוץ גבולות המדינה.

משפטם של בני הזוג החרדים מלונדון נעצר בשל הסדר הטיעון.

במהלך הדיון שהתקיים הבוקר (ה) התברר כי הבת הביעה רצון עז לראות את הוריה והיא מפעילה לחצים בתקופה האחרונה כדי שהפרשה תגיע לסיומה כמה שיותר מהר.

בין היתר הוחלט כי האם, שיכלה לצאת עד כמו מהבית רק בפיקוח, תוכל מעתה להתנועע בחופשיות בגבולות הארץ. בנוסף, גם תנאיו של האב במעצר הבית הוקלו.

העסקנית והפסיכיאטר

כזכור, לפני כמעט שנה נתפסו זוג הורים חסידיים משכונת סטמפורד היל בלונדון, שעל פי כתב האישום ניסו לחטוף את בתם בשנות העשרים לחייה מישראל לרומניה - ולהשיבה חזרה לביתם בבירת אנגליה.

כזכור, הצעירה הגיעה עם הוריה מלונדון לחגוג את חגי תשרי בישראל, ועל רקע ריב עימם עזבה אותם ועברה לגור אצל קרוביה בבני-ברק.

עוד עלה מכתב האישום, כי ההורים התעללו בבת עד שהגיעה לגיל 21. אחד המקרים אירע במהלך ביקור של המשפחה אצל חברים ותיקים מירושלים. בני המשפחה המארחת הבחינו בהתנהגותה החמורה של האם והחליטו להתעמת עמה.

בפרשה היו מעורבים גם עסקנית חרדית מירושלים שעל פי החשד הראשוני תיווכה בין הרופא שסימם את הנערה לפני עלייתה למטוס לבין הוריה של הנערה ופסיכיאטר שנעצר והוגש נגדו כתב אישום.

כעת, מסתבר, הפרשה מתקרבת לקראת סיומה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}