כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

האדמו"ר משחזר • "האמא נכנסה אלי בפאניקה" • בלעדי

בן שנתיים נפל מחלון בקומה שלישית בחיפה • האם נכנסה לבית השכן, האדמו"ר מנדבורנא - וביקשה עזרה דחופה • בשיחה מיוחדת מבקש האדמו"ר: "להתקין סורגים בבתים!"

צילום: משה גולדשטיין ובחדרי חרדים
צילום: משה גולדשטיין ובחדרי חרדים



את הסיפור הבא לא ישכחו תושבי רחוב זבולון בחיפה לעולם. ילד כבן שנתיים, בן למשפחה חרדית המתגוררת ברחוב, נפל מחלון ביתו שבקומה השלישית בבניין, ובחסדי שמיים הנפילה הסתיימה בפציעה בינונית בלבד.

זאבי, מתנדב 'איחוד הצלה', שטיפל בילד לאחר הנפילה, סיפר ל'בחדרי חרדים', כי בניגוד לכל ההוראות, האמא לקחה את התינוק והעלתה אותו אל ביתה. "קיבלתי קריאה על נפילה של ילד ברחוב זבולון. מכיוון שהרחוב נמצא בסמוך לביתי, הגעתי תוך דקות ספורות, ושמעתי מהשכנים שהילד שנפל כבר נמצא בביתו.

"עליתי לבית בקומה השלישית, ומצאתי את הילד כשהוא מעורפל הכרה. האמא סיפרה לי שהילד ישן במיטתו, וכשנכנסה לבדוק האם הכל בסדר, גילתה לחרדתה שהוא יצא מהמיטה. היא הסתכלה מסביבה וגילתה שתריסי החלון שבורים. היא הסתכלה למטה, והבחינה שהילד יושב בקומת הקרקע. בניגוד לכל הכללים היא רצה למטה והרימה אותו. הילד פונה לבית החולים רמב"ם במצב בינוני, עם חשד לפגיעת גב ופגיעה בגפיים".

זאבי מנצל את הבמה להזהיר הורים ממקרים דומים: "ילד שנופל מגובה, אסור בשום פנים ואופן לגעת בו. ההזזה יכולה להחמיר את מצב הפצוע. היה כאן נס של ממש שהילד נפצע באורח בינוני בלבד".

דוברת בית החולים, רמב"ם דגנית קינג, אמרה היום (ג') ל'בחדרי חרדים': "הפעוט מאושפז במחלקת טיפול נמרץ – ילדים, ומצבו מוגדר בינוני. לשמחתנו הוא בהכרה מלאה, ומצבו משתפר".

אתר 'בחדרי חרדים' יצר קשר עם האדמו"ר מנדבורנא, המתגורר בבניין ממנו נפל התינוק. האדמו"ר, ששיכל את בנו ר' מרדכי שמואל לייפער הי"ד, לפני כשמונה שנים בפיגוע הרצחני בקו 2, נעתר לשוחח איתנו על הטרגדיה, בכדי להזהיר את ההורים שישמרו יותר על ילדיהם.

"השכנה דפקה בבהלה על דלת ביתי", משחזר האדמו"ר את רגעי האימה, "היא בכתה בכי תמרורים, וביקשה ממני להזעיק את כוחות ההצלה. היא סיפרה שהבן שלה נפל מהקומה השלישית, והוא בלי הכרה. כמובן שעזרנו לה מייד, ואנחנו מקווים שמצבו ישתפר".

את השיחה המיוחדת מנצל האדמו"ר להעביר מסר: "כל הורה חייב להתקין סורגים בחלונות ביתו. בפרט אם מתגוררים בגובה רב. זה ממש נס שהילד לא נפצע קשות, אנו מתפללים 3 פעמים ביום 'על ניסיך שבכל יום עמנו', ברוך ה' הילד ניצל בנס".

בסיום דבריו ביקש האדמו"ר להעתיר בתפילה עבור הפעוט: אברהם בן מזל לרפואה שלמה.

החלון ממנו נפל הילד



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}