כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

בגלל הסקרנים: חתונת בת האדמו"ר תתקיים בארה"ב

בשבוע הבא יטוס האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק לחתונת בתו - אלמנת הקדוש ממומביי - בפלטבוש • וגם: מדוע כיבו האברכים את השריפה בעיצומה של השבת?

יוצא לפלטבוש. האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק. צילום: ארכיון
יוצא לפלטבוש. האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק. צילום: ארכיון

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק יטוס ביום ראשון הבא לארה"ב לרגל שמחת נישואי בתו - אלמנת הקדוש רבי לייביש טייטלבוים הי"ד, שנרצח במומביי שבהודו.

כזכור, בערב ל"ג בעומר האחרון התארסה בתו של האדמו"ר עם יהודה פרנקל, בנו של האדמו"ר מויאליפאלי-פלטבוש ונכד האדמו"ר מבוסטון זצ"ל.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי כשנסגר השידוך, עלתה האפשרות לקיים את החתונה בירושלים, כדי לא להטריח את אבי הכלה. אולם כיון שמדובר בזיווג שני והחשש מפני סקרנים שלא יוותרו על המאורע, הוחלט על עריכת החתונה במתכונת משפחתית מצומצמת ביום שלישי הבא, י"ט בסיון, בפלטבוש - מקום מגורי משפחת החתן.

האדמו"ר ישוב לארץ ביום שני בשבוע שלאחר מכן.

את השבת הקרובה יעשה האדמו"ר במחיצת חסידיו המתגוררים בארה"ב.

ובתוך כך: אמש, בעיצומו של 'טיש' סעודה שלישית, הורגש ריח שריפה סמוך לבית המדרש תולדות אברהם יצחק בשכונת מאה שערים. מי שחיפש את מקור הריח, גילה, כי השריפה מתפשטת סמוך לבלוני הגז מחוץ לבית המדרש.

האברכים מיהרו לשאול את פי הגאון רבי משה ברנסדורפר, המו"ץ של תולדות אברהם יצחק, וזה פסק להם כי מותר להם לכבות את האש כדי למנוע את התפשטותה לבלוני הגז.

וכן עשו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}